خانه / شهدای مسجد / 36-شهيد محسن عيدك زاده / وصیتنامه شهید محسن عیدک زاده

وصیتنامه شهید محسن عیدک زاده

بسمه تعالی

وصیتنامه برادر شهید محسن عیدک زاده

یا ایها الانسان انک کادح الی ربک کدحا" فملاقیه

ایانسان غافل مباش ازآن روزی که باهررنج ومشقت درراه اطاعت وعبادت حق بکوشی عاقبت حضور پروردگارخود میروی و(بامرگ) نائل به ملاقات او میشوی. «آیه ۶ سوره انشقاق»

ایمردم ، امام و راه امام را بشناسید .

السلام علیکم

باحمد و سپاس بر ایزد متعال که اول الاولین و آخرالاخرین است درود و سلام خداوند بر پیغمبر، رسول الله محمد (ص) که خاتم انبیا است و سلام و درود خدا بر اولیاء ائمه اطهار (س) و سلام خدا بر رهبر عالیقدر انقلاب امام خمینی نائب به حق امام مهدی (عج) که از برکت وجود چنین رهبری اسلام را به ما برگرداند و ما را از راه جهنمی که بدون خواسته خویش می پیمودیم برگرداند و به سوی سعادت دنیا وآخرت هدایت نمود . اینجانب اگر چه وجودم برای اسلام جز ضرر و زیان چیز دیگری بدنبال نداشت اما از خداوند تبارک و تعالی خواهانم که این جان ناقابل مرا و این خون ناپاک مرا برای آبیاری درخت پر برکت اسلام بریزد تا بلکه این خون گناهانم را پاک کند گرچه هرچه سعی نمودم که عملم را خالص کنم نتوانستم . در ظاهر پیرو خط امام بودم اما بدانید من ناپاک بودم ، امام را از دل نشناختم ، ای مردم امام و راه امام را بشناسید ، ای مردم امام را برای خدا اطاعت کنید و هرگز خدا را فرامـوش نکنید من زبانم نی چـرخد که ادعـای مسلـمانی بکنم چـرا که وقتی به یاد اعمال خویش می افتم به خود می آیم که ای وای بر من بیچاره ، که چقدر خداوند رحمن و رحیم است که این همه گناه را می بخشد آیا مرا نیز می بخشد اما همین که می شنیدم که نا امیدی از جنود شیطان است قـوت می گیرم ، یـاد اسـماء خـدا می افـتم که انـه کـان تـوابا خـلاصه مطلب اگر شهید شدم که به آرزویم رسیدم . ای مردم به خدا قسم دنیا پشیزی ارزش ندارد هرچه می کنید برای توشه آخرت انجام بدهید که در آن دنیا روبروی پیغمبر (ص) و علی (ع) قرار داریم .

وصیت من به شما این است که :

    1- امام عزیزرا پیروی و اورا قوت قلب دهیدبا اطاعت ازاو،که البته به خاطرخدا باید باشد نه چیز دیگر

    2- نهادهای انقلابی امیدی برای صدور انقلابند آنها را پشتیبانی کنید .

    3- از جنگی که انشاءالله در آینده نزدیک با شیطان بزرگ آمریکا در پیش داریم به خوبی استقبال و خود را آماده کنید .

    4- از مال دنیا هیچ ندارم فقط مقداری پول در بانک به صورت قرض الحسنه و کوتاه مدت دارم که از این پول کم می خواهم به کسانی که می خواهند ازدواج کنند کمک نمایم چون این پول را برای رضای خدا جمع کرده بودم و همچنین به کسانی که می توانند کار بکنند کمک کنید . من با اینکه پول کمی دارم هزار آرزو دارم که امکان ندارد بر آورده شود . راستی من نماز و روزه های زیادی به گردنم است که از شما می خواهم که برایم بجا آورید .

    5- اگر جسد من بدست آمد نزدیک یکی از این شهیدان بگذارید :

 عمویم — مسعود شاحیدر — علیرضا جاموسی — محمدرضا شاحیدر .

و اگر نشد هر جایی که پدر و مادرم گفتندمرا به خاک بسپارید

خدایااگر می خواهی مرا ببری با لبی خندان ببر.

ولی شما پدر ومادر عزیزم که درود خدا بر شما باد من برای شما فرزند خوبی نبودم و از اینکه من در میان شما نیستم هیچ ناراحت نباشید بلکه باید خوشحال باشید که فرزندتان را خود تقدیم اسلام کردید و با این کارخود بهشت را برای خود خریدید .  بلی مادر و پدر زحمتکش من از اینکه پدر ومادری مثل شما داشتم افتخار می کردم من از تو مادر عزیز می خواهم که بر مـزار من گریه نکنید تا دشمن اشـکهای شما را نبیندو شادنشوداگرمی خواهیدگریه کنیدبرای امام حسین (ع) گریه کنید وآن هم مخفی .

و از شما خواهران می خواهم که صبر زینب گونه داشته باشید وشیون و فریاد نزنید که خدای ناکرده نامحرم صدای شما را بشنود . من داخل وصیتنامه خود بلند   می گویم که من خود این راه را انتخاب کرده ام نمی خواهم کسی بگوید که محسن را با زور برده اند بلکه با میل خود به جبهه رفتم . و من از شما برادر و پدر عزیزم می خواهم که سر نماز فراموش نکنید و از خداوند برای من طلب آمرزش و مغفرت خواستار باشید .

خدایاخدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

خدا حافظ شما ای اهل دنیا

والسلام

محسن عیدک زاده بنده گناهکار خداوند  26/9/1365

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *