خانه / شهدای مسجد / 29-شهيد محمدحسين صحراگردزاده / وصیتنامه شهید محمدحسین صحراگردزاده

وصیتنامه شهید محمدحسین صحراگردزاده

بسمه تعالی

وصیتنامه برادر شهید محمدحسین صحراگردزاده

ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم بان لهم الجنه                         (سوره توبه)

با نام خداوند و درود بر پیامبرانو ائمه و بر محمّد و آلش و با سلام به امام امت و شهیدان (از صدرتاریخ تاحال) که در هر نقطه دنیا با ایمان به خدا با دشمنان خدا می جنگند . اسلام را ایمان آوردم چرا که راه سعادتم آموخت. اسلام را پذیرفته ایم و تمام مصائبش را نیز تحمل خواهیم کرد . در چند خط ذیل نظرات خود را پیرامون، ولایت فقیه ، جمهوری اسلامی ایران ، جهاد و شهادت بیان می نمائیم و توصیه های لازم را به خانواده عزیزم می گویم .

ولایت فقیه:پیامبران و ائمه مبلغین و مجریان دین مبین اسلام بودند و سرپرستی مردم را به عهده داشتند که بعد از آنها راهشان توسط ولایت فقیه استمرار می یابد .

امام :قربانی ومحافظ حقوق تمام مردم است ، او سینه اش را سپرتمام بلاهامی کندتا امتّش درامان باشند ، در زیرسایه ولی خبری از زور ،حق کشی، فقر و فساد نخواهد بود. الان امام خمینی سرپرست و ولی همه ماست و به اطاعت از وی افتخار می کنیم برای سلامتی امام دعا کنید و دست از پشتیبانی وی بر ندارید .

جمهوری اسلامی:حاصل مبارزات پی گیر امام و امت است. جمهوری اسلامی مدینه فاضله ای است که در آن تمام نیازهای مادی و معنوی فرد در نظر گرفته می شود .به جمهوری اسلامی ایران افتخار کنید و با تمام نیرو از آن دفاع نمائید به پشتیبانی از ولایت فقیه، جمهوری اسلامی، مجلس شورای اسلامی،قانون اساسی، فقهای شورای نگهبان و روحانیت مبارز ادامه دهید و به صدورانقلاب اسلامی در جهان همت گمارید .

یقاتلون فی سبیل الّله فیقتلون و یقتلون … و ذالک هوالفوز العظیم …

  جهاد و شهادت:شهادت فوز عظیم است. ما جنگ طلب نیستیم، برای نشاندن متجاوز سرجای خودش به دفاع برخاسته ایم بزودی جهاد ما برای اجرای احکام اسلام و یاری مستضعفین در جهان انشاءالله با فرماندهی امام زمان(عج) شروع خواهد گردید .

سربازان ( امام زمان (عج ) ) با سلاح الله اکبر مجهز خواهند شد.

الله اکبر:سـلاحی است بـا تـجربه ۱۴۰۰ سال ، با تـکنیک پیشرفته تر از عـلم حـاضر

الله اکبر: سلاحی است خودکار که از فشنگ خالی نمیگردد . چرا که  مؤمنین تا آخر زمان این شعار را بزبان دارند و با آن به پیش می روند .

امامت امام:سلام و درود به شما که تا بحال زحمات و مشقات فراوان را به جان خریدار بوده اید و خواهید بود .

قدر رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی را بدانید و برای سلامتیش دعا کنید شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر منافقین خدایا خدایا از صحنه روزگار منافقین را بردار ، نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را حفظ کنید و از یاد نبرید چرا که تمام خواست مشروع و قانونی، و خط مکتبی، در این شعارها نهفته است و نمودار جامعه ، می باشند و جوانان گرانقدر برای آنها خون داده اند .

پدران:زندگی را با حداکثر استفاده از بازوی خود زینت بخشید ، رزق و روزی فراوان است علمش را فراگیرید این برای مسلمین شرم است که دستشان به کافران برای نان و گندمی و چیزهای دیگر داراز باشد از کار و تحقیق و جهت معاش و معاد نایستید .

مادران:رهبران بزرگ در دامان مادران پرورش یافته اند علوم اسلامی را فراگیرید تا جوانانتان را از فساد شرق و غرب نجات بخشید .

فرزندان به گردن شما حق دارند حقشان را ادا کنید تا حقتان را احترام نهند ازگمراهی و جهل و نادانی نجاتشان دهید تا دعایتان کنند و بر شما افتخار ورزند .

فرزندان: خداوند به فرزندان بشارت احسان و نیکی به پدر و مادر را نموده است. ای فرزندان عزیز مواظب باشید از این تکلیف الهی سر باز نزنید، با پدر و مادرتان با اخـلاق اسلامی برخورد کنید. نزدیک به حـقیقت است که قدم اول اطاعت پروردگار و اخلاص و تقوا ، اطاعت صحیح ازپدر ومادر است. قدم اول رضایت پروردگار، رضایت پدر و مادر از فرزند است .

تو ای مادر:خداوند بشارت داد در حقت نیکی کنم، عمل نکردم، بمن خوبی کردی در عوض به تو آزار و اذّیت رساندم چرا که انسان بسیار ناسپاس است چه حرفی از شما گوش گرفتم که حالا به خود جرأت وصیتنامه نوشتن را بدهم . باشد که برمن حقیر و گناهکار ببخشایی آنچه که از سر خطا گفته و کرده ام .

  تو ای مادر: به مرگ سرخم افتخار کن و صبر پیشه نما . خبرم را که شنیدید پیشانیت را برخاک بگذار و خالق همه انسانها و فرزندنت را سپاس گوی ، در عزایم جامه سیاه مپوش ، مجلس ختم برگزار مکن ، اطلاعیّه چاپ نکن در قبرستان علی به خاک سپاریدم ، قبرم را بدون سنگ و تابلو و عکس بگذارید که از فزونی             و کثرت بسیار متنفرم، یک بیرق سبز که روی آن آیه نصر من الله و فتح قریب نوشته شده بر پشت بام یا سردر خانه نصب کنید . از مرگم سوء استفاده نکنید و به رخ دیگران نکشید . از بنیاد شهید و یا هر ارگان دیگر یک ذرّه کمک مادی  قبول نکنید . اگر جسدم بدستتان نرسید ناراحت نباشید چون آرزویم است تا همچون شهدای کربلا غریبانه به خاک سپرده شوم ،بدهید برایم نماز بخوانندو روزه بگیرند و صدقه بدهید،

سفارش اول تا آخرم به شما: فاتقواالله و اطیعون، ازخدا بترسید و راه اطاعت وی را پیشگیرید

 در آخر از مادر و برادران و خواهرانم و همسران برادران و خواهرانم و همه آشنایان و دوستان و هر کس دیگر که از حسین حقیر، آزار و اذّیتی و بد اخلاقی دیده است عاجزانه تقاضای عفو و بخشش می کنم .                     

خداحافظ امام و امت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *