خانه / شهدای مسجد / 46-شهيد محمدرضا يوسف نيا / وصیتنامه شهید محمدرضا یوسف نیا

وصیتنامه شهید محمدرضا یوسف نیا

بسمه تعالی

وصیتنامهبرادرشهید محمدرضا یوسف نیا

 

به نام الله یاری دهنده قلبها،زمانی که امام حسین در کربلا ندای هل من ناصر ینصرنی سر داد و گفت که آیا کسی است که مرا یاری کند می دانست که لشکریانش کشته شدند ! او فریاد را برای نسل آینده مسلمانان کشید تا آنها بدانند که زندگی و عقیده و جهاد در راه آن چیست ؟ اگر دین محمد (ص) جز با کشته شدن من بر پا نمی گردد و سپس ای توپها و ای خمپاره ها مرا در بر گیرید . ای دشمن ما در کلاس حسین (ع) درس خوانده ایم و در پیکار آشتی ناپذیر با باطل با عدهکم و سلالهخون ، ای دشمن ما در مکتب شیعه راه نیکمردان را آموخته ایم ما را از کشته شدن می ترسانید؟ که شهادت آرزوی بزرگ ماست . ای دشمن پرچم خونین قرآن در دست ماست،به هرزمان برای ما عاشورا و هر زمینی کربلا . آگاه باش که تنها در راه آزادی خویش نمی جنگیم ، بلکه برای آزادی همه انسانهای تحت ستم خواهیم جنگید که مکتب ما جهانی است و رسالت ما نیز جهانی و ای دشمن آخرین سخنان من با تو این است که حق پیروز است و این فریاد در رثای شهیدان است که عاشقانه در عملیات به لقاءالله پیوسته و اکنون پیامشان در دست ماست ، باشد تا این پیام را به گوش جهان برسانید .

سخنی چند با خانواده ام بخصوص کریم ، عبدالحسین و محمدحسین ،این نصیحت امام بزرگوارمان را بپذیرید که فرمود: چیزی که انسان را ازطرد شدن بیرون می آورد ذکر خدا و یاد خداست که باعث رستگاری است. برادرانم این را بدانیدکه امام فرمود: اسلام بر گردن ما حق دارد ، واقعا" اینچنین است پس اگر من این راه را انتخاب کردم به خاطر اسلام بود و شماها بدانید که اگر من کشته شدم ، در راه خدا و قرآن کشته شده ام و باید افتخار کنید که خانواده ما نیز شهید داده است .

خواهرانماین نکته رابه شمامی گویم که حسین(ع) همه چیزخودرا ، عزیزترین کسان و  خویشان خودرا از دست داد وخواهرش زینب صبر و استقامت کرد و شماها که پیرو دختر علی (ع) هستید همانند او صبر و استقامت و شکرگزاری خدا را سر لوحه خود قرار دهید و از تو مادر که هر وقت من می خواستم به جبهه بروم از جان ودل رضایت میدادی، از تو می خواهم که مرا ببخشید . به همه شما دوستان و آشنایان وصیت من این است تا می توانید به پیامهای امام و آیات عظام توجه داشته باشید و نسبت به رئیس جمهور منتخب ما دوست و وفادار باشید . از خط انقلاب اسلامی ایران که همان خط اسلام راستین است خارج نشوید . در نمازها و مراسم ها، دعای کمیل شرکت نمایید و نمازهای مستحبی را مخصوصا" نماز شب را که ارتباط انسان را با خدا زیاد می کند به جا بیاورید و دیگر این که اگر می توانید به جای من و به نیت من روزه ونماز بجا آورید .

خدایا…خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار           ان شاء الله

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *