خانه / شهدای مسجد / 28-شهيد محمد شريف / وصیتنامه شهید محمد شریف

وصیتنامه شهید محمد شریف

بسمه تعالی

  وصیتنامه برادر شهید محمد شریف

 

سلام بررهبرم پیامبراسلام(ص) ، سلام به مولایم علی (ع) ،سلام بر دیگرامامان شیعه ام ، سلام بر دیگر بزرگ مردان مؤمن تاریخ ، سلام بر امامم ، مقتدایم ، روحم و روانم خمینی کبیر ، او که ما را از ظلمت رهانید وبه دنیای نور و توحید آورد ، درود بر شهدای پاک باز اسلام ، سلام و درود بر ملت قهرمان ایران و سلام و درود بر دوستان مؤمن و خالصم و باز سلامی و درودی گرم از قلبم بر پدرو مادر و خانواده عزیز و گرامیم .

و حالا نصیحتی چند به ملت قهرمان ایران ، از شما تقاضا دارم که همیشه پیرو رهبری و ولایت فقیه باشید و هیچگاه پشت به روحانیت نکنید و از شما درخواست می کنم که کارهایتان بر اساس اسلام باشد .

و شما ای پدر و مادر عزیزم؛ از شما تقاضامندم که مرا ببخشید و این را بدانید که اگر من شهید شدم خودم این راه را با میل خودم انتخاب کرده ام و خواهش می کنم ازشما که این شهادت مرا به کسی یا بسیجی یا مسئولی ربط ندهید و خدای نخواسته به کسی ناسزا و نفرین نکنید که من خودم و با اراده و میل خودم به جبهه رفتم ، چون که      می دانستم راه شهداء را ادامه می دهم و راه سرخ حسین را .

ازمادرم که سالهای طولانی زحمت کشید و مرا بزرگ کرد و چه رنجها در این بین ندید ، تشکر میکنم  و امیدوارم که ای مادر مهربانم در رفتن من ناراحت و غمگین نباشید که اگر من شهید شدم پیش خدا و پیامبر (ص) و حسین (ع) هستم و جای من در بهشت ان شاء الله خواهد بود و امیدوارم که صابر و بردبار و در خط امام و اسلام باشید . و شما ای دوستان عزیز جلسه قرآن را حتما" بپا دارید و به جلسه قرآن بروید چنانچه شهید مجید صدف ساز این راه را برایمان روشن کرد و به ما این امر را گفتند .

امیدوارمتمامی شما برادران و دوستانم راه شهداءرا ادامه دهید و همیشه در جلسه قرآن مسجد شرکت کنید و خود را بسازید و در خط اسلام حرکت کنید .

بار دیگر از تمامی خانوا ده و دوستانم طلب مغفرت میکنم و از خواهرهایم می خواهم راه فاطمه را ادامه دهند و مادرم ؛ زینب وار صبر پیشه کن که پیروزی خدا نزدیک است.      

والسلام علی من اتبع الهدی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *