خانه / شهدای مسجد / 38-شهيد محمودرضا فرزانه / وصیتنامه شهید محمودرضا فرزانه

وصیتنامه شهید محمودرضا فرزانه

بسمه تعالی

  وصیتنامه برادر شهید محمودرضا فرزانه

 

اکنون شاید دیگر نتوانید مرا ببینید راهی را که من انتخاب کرده ام راهی است که سرانجام نیکو در پی خواهد داشت ، یا شهادت در راه خدا و یا پیروزی در راه خدا و این دو هیچ فرقی با هم ندارند که خدا می فرماید : مگر دشمنان ما چیزی غیر از یکی از دو خوبی برای ما انتظار می برند. اما هر انسانی سرانجام میمیرد و چه مرگی بالاتر از مرگ در میدان جنگ در راه خدا و اکنون با فرصت کمی که برای من موجود است وصایایم را می نویسم :

    1-نبرد ایدئولوژی سرلوحه کارها در طول سالها چه در زمان رژیم شاه و چه در جمهوری اسلامی بوده است ، برادرانم رسالت سنگینتان برافراشته نگه داشتن پرچم این جهاد است واین مهمترین وصیت من است .

    2-برادرانم وصیت همیشگی مرا فراموش نکنید که لله کار کنید که این سرلوحه کارتان در جهادتان برای اسلام باشد این وصیت را در طول زندگی همیشه گفته ام و شاید هم نتوانسته ام آنرا به خوبی اجرا نمایم .

    3-جلسه قرائت قرآن سمبل مبارزه ما در راه خدا و آغاز کارمان بوده است ، وظیفه همه ما برادرانم این  است که جلسه را و لو با یک نفر هم که شده است بر پا دارند و خطی را که با هم داشته ایم حتما" بی کم و کاست در مسیر خدا پیش برند که این ضامن بقای ماست .  

                                                          والسلام علیکم و رحمه اللّه و برکاته

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *