خانه / شهدای مسجد / 27-شهيد احمد شريف / سخنان خواهر شهید احمد شریف

سخنان خواهر شهید احمد شریف

شهید احمد شریف در سال ۱۳۴۲ در شهرستان دزفول متولد شد.ایشان از لحاظ درسی در سطح عالی بود وی تا سال چهارم دبیرستان در رشته اقتصاد تحصیل نمود و امتحانات سال آخر داد و به جبهه رفته است در ضمن وی در سال چهارم با معدل۸۶/۱۹ قبول شد .

شهید احمد با راهنمای پدر بزرگوار خود در سنین کودکی از سن تقریبا ۷ سالگی وارد مسجد شد و هیچ وقت مسجد و نماز خود را ترک نمی نمود.

شهید باروحیه بسیار عالی عازم جبهه شد البته با رضایت پدر و مادر راهی جبهه شد و از سال ۵۹ که جنگ شروع شد پس از ۲ الی ۳ ماه به جبهه رفت. در بیشتر عملیات ها شرکت داشت تا اینکه در عملیات رمضان در خط مقدم مفقود الاثر شد .

از نظر اخلاقی همچون بیشتر شهیدان نمونه بود بخصوص با پدر و مادر و اعضای خانواده اخلاق نیکو داشت و هیچگاه نماز اول وقت را فراموش نمی کرد و دیگران را نیز به اخلاق نیکو و نماز سفارش می کرد

او هر وقت از مسجد می آمد برای تشکر از مادر دست مادر را می بوسید و از او تشکر می کرد.  شهیداحمد شریف در اواخر نواری پر کرد که روایت زیر را تلاوت نمود.

من طلبنی وجدنی  و من وجدنی عرفنی  و من عرفنی اشقنی  و من اشقنی اشقته  و من اشقته قتله   و من قتله دفعته  ( هر کس عاشق من شد، عاشق او. می شوم ، و هر وقت عاشق او شدم می کشم او را و هر وقت کشتم او را خون بهایش خودم هستم.)

و از خداوند خواسته بود که من عاشق توام و دوست دارم اگر سعادت شهادت را داشتم مرا چنان کن که جسد من نیز پیدا نباشد .

۱۳۷۸/۶/۴

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *