خانه / اخبار / اخبار دزفول / دستگیری قاتلان قتل های اخیر در دزفول

دستگیری قاتلان قتل های اخیر در دزفول

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و اطلاع رسانی دزفیل، سرهنگ  ایرج نادبی زاده روز دوشنبه  اصحاب رسانه را  در محل ستاد فرماندهی انتظامی دزفول پذیرا بود.
وی در ابتدای جلسه از حضور فعال و هوشمندانه مردم شریف دزفول در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر نمود.
ایشان افزود: در حین اینکه درگیر فعالیت های شدید انتخاباتی بودیم، در روز نهم اسفند ماه با خبر شدیم موتورسیکلتی در چهارراه صفی آباد , تصادف کرده و راننده فوت شده است.
وی افزود: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، خانواده وی اظهار داشتند که فرزندشان به قتل رسیده است. پس از بررسی های بعمل آمده در پزشکی قانونی وارد تأیید شد که که سرباز ۲۲ ساله به نام  الف – ن، تیر گلوله به قتل رسیده است.
سرهنگ نادبی زاده گفت: در پی اظهارنظر پزشکی قانونی و خانواده مقتول، تحقیقات گسترده ای آغاز شد که در پی این تحقیقات مشخص شد شخص قاتل  ک – م اهل شیراز می باشد و از دوستان مقتول بوده که به دلیل مشکلاتی که بین آن ها پیش آمده است، قاتل از وی کینه ای به دل داشته است و با تهیه یک قبضه اسلحه جنگی غیرمجاز صبح زود راس ساعت ۶ زمانی که هوا هنوز کاملا روشن نشده در محلی خلوت دوستش را به قتل رسانده و متواری شده است.
فرمانده انتظامی دزفول افزود که با پیگیری و اقدام سریع نیروی انتظامی دزفول محل اختفای فرد مظنون شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردیم که در ابتدا انکار کرده اما پس از ۴۸ ساعت به جرم خود اعتراف کرد.
سرهنگ نادبی زاده با اشاره به قتل دیگری که در روزهای اخیر در دزفول اتفاق افتاد گفت: روز نهم اسفند ماه نزدیک ظهر جنازه زنی ۳۶ ساله به نام ن – م در کوی بهاران پیدا شد که علت مرگ وی خفگی اعلام و این موضوع وحشت و نگرانی مردم منطقه را در پی داشت.
وی افزود: در همان ابتدای ماجرا نیروهای انتظامی به چند نفر که ارتباطاتی با این خانواده مقتول داشتند مظنون شدند زیرا ورود قاتل به منزل با اجبار صورت نگرفته و فرد قاتل به راحتی وارد منزل شده بود.
سرهنگ نادبی زاده افزود: در پی تحقیقات پلیسی از مظنون ها، فرد قاتل که نسبت فامیلی با مقتول دارد به جرم خود اعتراف کرد و گفت که علت قتل سرقت از اموال مقتول بوده است.
فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد که دو قاتل دستگیر شده به همراه پرونده هایشان تحویل مقامات قضایی منطقه شده اند.
همچنین نادبی اعلام کرد:طی چند روز گذشته یک کیف قاپ حرفه ای که در محدوه خیابان آفرینش-طالقانی (محل مطب پزشکان) بنام ع-الف، ۲۰ ساله دستگیر شد.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *