خانه / اخبار / اخبار دزفول / رقابت بیش از ۶ هزار کنکوری در شهرستان دزفول

رقابت بیش از ۶ هزار کنکوری در شهرستان دزفول

به گزارش پایگاه خبری دزفیل، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: کنکور سراسری ۹۱ از هشتم تا دهم تیرماه در پنج نوبت و با شرکت ۶ هزار و ۴۵۲ داوطلب در این شهرستان برگزار می‌شود؛ از این تعداد داوطلب ۶۳% زن و ۳۷% مرد هستند.
دکتر محمدرضا شریفی با بیان این‌که دانشگاه‌ صنعتی جندی شاپور متولی و حوزه اصلی برگزاری کنکور سراسری در شهرستان دزفول است، اظهارداشت: حدود هزار و ۴۴۲ نفر داوطلب مرد در دانشگاه پیام‌نور و ۴۶۴ نفر داوطلب زن در سه آموزشگاه آموزش و پرورش به عنوان حوزه فرعی، آزمون می‌دهند.
وی گفت: آزمون در نوبت صبح راس ساعت ۸ و در نوبت بعداز ظهر راس ساعت ۳۰/۱۵ شروع می‌شود لذا طبق آیین‌نامه اجرایی آزمون، از یک ساعت قبل درب‌های ورودی به سالن‌های برگزاری بسته می‌شود.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول عنوان کرد: همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار به همراه کارت ورود به جلسه آزمون الزامی است و داوطلبان از آوردن هرگونه وسیله ارتباطی از قبیل تلفن همراه، بی‌سیم و پیجر حتی در حالت خاموش خودداری کنند.
باجه رفع نقص از پنجم تیرماه در ۲ نوبت صبح و عصر در محل دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول واقع در بلوار سرداران شهید دزفول – اتوبان دزفول-اندیمشک – آماده خدمات به داوطلبان است.
امسال آزمون گروه‌های علوم ریاضی و هنر در نوبت صبح و بعدازظهر پنجشنبه(۸ تیرماه)، گروه علوم تجربی و زبان‌های خارجی در نوبت صبح و بعدازظهر جمعه(۹ تیرماه) و گروه علوم انسانی در نوبت صبح شنبه(۱۰ تیرماه) برگزار می‌شود.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *