خانه / اخبار / اخبار مسجد / سومین طرح ختم قرآن

سومین طرح ختم قرآن

طرح ختم قرآن که برای سومین سال متوالی در مسجد و به همت بسیج و هیئت منتظران منتظر مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد به اتمام رسید. در این طرح به همت خواهران و براداران ۱۶ بار در طول ماه مبارک رمضان قرآن ختم شد.

به گزارش خبرنگار سایت، علیرضا علویان مسئول طرح ختم قرآن اعلام کرد که این طرح از سال ۱۳۸۹ در جلسه جوانان شروع به کار کرد که در سال اول ۳بار در طول ماه مبارک ختم قرآن داشتیم و در سال دوم خواهران را در طرح شرکت دادیم و با ۱۰ختم قرآن کار را تمام کردیم و شکر خدا امسال با پیشرفت چشم گیری روبرو بودیم که اینها همه از الطاف باری تعالی و برکات توسل به امام زمان و ائمه اطهار(ع) است.

علویان در ادامه افزود : این کار را ما برای اینکه صرفا کاری انجام داده شود و یا برای اینکه اسمی داشته باشیم برگزار نکرده ایم، این کار به سبب نیازی است که ما به قرآن داریم. همه ما از آثار و برکات قران اطلاع داریم و میدانیم و میخوانیم ماه رمضان ماهی است که قران در آن ماه نازل شده است پس نیاز به وجود این طرح و طرحهای مشابه خالی از لطف نیست.

وی در ادامه افزود که هر ختم قرآن یک قرعه کشی و هر قرعه کشی به یک نفر به رسم یادبود هدیه ای اهدا میشود. او زمان اهدا جوایز را جمعه مورخ ۹۱/۷/۷ مصادف با جشن میلاد امام رضا(ع) اعلام کرد.

همچنین ببینید

آئین رونمایی از نرم افزار حسینی فدای حسین

آیین‌ رونمایی از نرم‌ افزار حسینی فدای حسین سومین پیر غلام اهل بیت کشوری و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *