خانه / اخبار / اخبار دزفول / هنرمندان دزفولی در جشنواره تئاتر

هنرمندان دزفولی در جشنواره تئاتر

(دز ان ان)، برگزیدگان در بخش آفیش و بروشور در این قسمت از «مریم کجباف‌والا» برای طراحی آفیش و بروشور تئاتر ماه لب‌ریخته شهرستان اهواز با اهدای لوح تقدیر و یک میلیون ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد تقدیر شد.
بر این اساس، در بخش طراحی صحنه از «حسین گلچین‌زاده» از دزفول برای طراحی صحنه تئاتر « آنسوی پل» با اهدای لوح تقدیر و  یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد تقدیر شد.
بر این اساس در بخش بازیگران برجسته زن، «آرزو کهو
ازی» برای بازی در تئاتر «نذر» به کارگردانی ساسان مددی از شوشتر مقام سوم بازیگری زن را به خود اختصاص داد و با دریافت لوح تقدیر و یک میلیون ریال وجه نقد تجلیل شد.
بر اساس این گزارش، در بخش دوم بازیگری زن «کفایت جالبی» برای بازی در تئاتر «ماه لب‌ریخته» از شهرستان اهواز و «مریم بنی طرفی» برای بازی در تئاتر «ام‌علوان» از سوسنگرد مشترکا توانستند مقام دوم بازیگری زن را کسب کنند و لوح تقدیر و مبلغ ۲ میلیون ریال وجه نقد را از آن خود کنند.
بر این اساس، در بخش بازیگری زن «مریم سعدالله‌خانی» برای بازی در تئاتر« شب آویزان سکوت» توانست مقام نخست بازیگری زن را از آن خود کند و دیپلم افتخار و مبلغ ۳ میلیون ریال وجه نقد را از آن خود کند.
بر اساس این گزارش، در بخش بازیگری مرد «حسین گلچین‌زاده» برای بازی در تئاتر «آنسوی پل» از شهرستان اهواز و «رضا نورانی» برای بازی در تئاتر «آنسوی پل» مشترکا مقام سوم بازیگری مرد را از آن خود کردند و لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال هدیه دریافت کردند.
بر این اساس، «محمد اذغاب» توانست برای بازی در تئاتر «شب آویزان سکوت» مقام دوم بازیگری مرد را با دریافت لوح تقدیر و مبلغ ۲ میلیون ریال وجه نقد از آن خود کند.
بر اساس این گزارش، «رضا نورآبادی»  از دزفول برای بازی در تئاتر «شب آویزان سکوت» توانست مقام نخست بازیگری مردم این دوره از جشنواره را از آن خود کند و دیپلم افتخار و سه میلیون ریال هدیه دریافت کند.
بر این اساس، «محمد اذغاب» به دلیل نوشتن نمایشنامه اورجینال و بومی برای نمایشنامه «شب آویزان سکوت» دیپلم افتخار و مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هدیه دریافت کرد.
بر اساس این گزارش، در بخش کارگردانی در رتبه سوم هیچ کارگردانی این رتبه را کسب نکرد و در جایگاه دوم «محمد اذغاب» برای کارگردانی تئاتر «شب آویزان سکوت» مقام دوم این بخش لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال دریافت کرد.
بر این اساس، در بخش کارگردانی «حسین گلچین‌زاده» توانست برای کارگردانی تئاتر «آنسوی پل» دیپلم افتخار و مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد را از آن خود کند.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *