خانه / اخبار / اخبار دزفول / حضور دزفول در جشنواره خارجی

حضور دزفول در جشنواره خارجی

مسئول انجمن سینما جوان دزفول صبح شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار روناش در دزفول از راهیابی فیلمی از انجمن سینمای جوان دزفول در جشنواره های خارجی هندوستان و کرواسی خبر داد.

عبدالحمید تجلی فرد افزود: فیلم هشت ضلعی ساخته عباس داودی  و از تولیدات انجمن سینمای جوانان دزفول در جشنواره فیلم چشم سوم هندوستان و جشنواره وان تک کرواسی پذیرفته شد.

وی گفت: این فیلم که سال گذشته تولید شده، یک فیلم تجربی است و دهمین ساخته این کارگردان جوان می باشد و تصویر برداری آن را محمد حسین یاحقی بر عهده داشته است. هشت ضلعی تا کنون در جشنواره منطقه ای افلاک و جشنواره ملی فیلم کوتاه تهران حضور داشته و در جشنواره منطقه ای از این فیلم تقدیر به عمل آمده است.

تجلی فرد ادامه داد: شایان ذکر است که جشنواره چشم سوم ، مختص به سینماگران آسیایی است و در دو بخش فیلم های کوتاه و بلند از ۶ لغایت ۱۳ دسامبر ۲۰۱۲ در شهر مومبای هند برگزار میگردد.

مسئول انجمن سینما جوان دزفول بیان داشت: همچنین جشنواره وان تک کرواسی در شهر زاگرب پایتخت این کشور از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۴ نوامبر ۲۰۱۲ برگزار و مخصوص فیلم هایی است که به صورت سکانس پلانی بدون قطع دوربین ساخته می شوند.

وی در پایان نیز تصریح کرد: لازم به ذکر است که فیلم چشم معجزه به تهیه کنندگی و کارگردانی عباس داودی نیز در جشنواره چشم سوم هند حضور به هم میرساند.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *