خانه / جلسه جوانان / 1375 / ۱۳۷۵-مشکلات ورود اعضای جدید به جلسه جوانان

۱۳۷۵-مشکلات ورود اعضای جدید به جلسه جوانان

به نام خدا

طبق رسم هر ساله، گروهی از اعضای جلسه نوجوانان که دوره راهنمایی را تمام کرده و وارد دوره دبیرستان می شوند از جلسه نوجوانان به جوانان منتقل می شوند. 

 

اما در سال ۱۳۷۵ ورود این اعضا به جلسه جوانان مشکلات فراوانی را برای جلسه جوانان ایجاد کرد. چون  تعداد این افراد ۲۷ نفر بود و از طرف دیگر  تعداد اعضای گروههای چهارگانه جلسه( شهید زمانی نیا، شهید صدف ساز، شهید راجی و سید الشهداء )  نیز گنجایش این تعداد نیرو را نداشت. 

  برای حل این مشکل ، دو راهکار  مطرح شد:

الف –افراد تازه وارد همگی در قالب  یک گروه جدید قرار گیرند.

اما  تعداد زیاد افراد این گروه،  نیازمند به یک سرگروه قوی با فعالیت و معلومات زیاد داشت. که در آن شرایط در جلسه موجود نبود لذا این طرح تأیید نشد.

ب –افزایش تعداد گروه های جلسه .

این گزینه با اینکه مشکلاتی داشت و بعضی سرگروه ها مخالف بودند، در نهایت  تایید شد لذا  چهار گروه قبلی به شش گروه جدید تقسیم شدند و افراد تازه وارد با توجه به موقعیت سرگروه ها و خود اعضاء بین این گروه های شش گانه تقسیم شدند .

گروه های جدید به شرح زیر معرفی شدند:

 رسول الله

 ثارالله

 بقیه الله

 حزب الله

 روح الله

 جند الله

محمد مصباح فر

مهدی نمازیان

رضا همدان

 

محمد همدان

حمید اباذری

حمیدحاتمی نسب

محمد کشت زار

علیرضا نعمت پور

علی رضا زغینه

سیدمحمدحسین موردگر

 

 

همچنین  آقایان محمودرضا هدایتی راد، محمدرضا مقدم نژاد و عظیم تیغ کار به علت وجود مسائل و مشکلات از قبیل درس از مسئولیت خود استعفا دادند.

 

 

اسامی افرادی که از جلسه نوجوانان به جلسه جوانان وارد شدند البته بعضی از افراد فقط چند ماه، یا چند هفته و یا حتی چند روز به جلسه نوجوانان آمده بودند.

۱. محمد جواد خواجوی-۲. نعمت مرازه۳. حمزه کاج۴. رضا آل کجباف۵.  ایمان روشنپور۶. مهدی کنجد کار۷. محمد صادق هدایت۸. روح الله صحرانورد۹.سید ضیاءالدین حکیم زاده۱۰.سید شهاب الدین حکیم زاده۱۱.حمید رضائی نیا۱۲.مجتبی صحرانورد۱۳.مهدی شریف۱۴.محمد صادق سالاری۱۵.مهدی حاتمی نسب۱۶.مهدی آتش زر۱۷.محمد یاقدوس۱۸.مهدی مقدسیان فر(غله)۱۹.ایمان ترابی۲۰.مهدی شهبازنیا۲۱.عظیم سعادت کیا۲۲.حسن ذاکر پور۲۳.سید حسن علوی نیا۲۴.شهاب حبیب زارع۲۵.سید عباس آذریان۲۶.سید مجتبی وسمه گر۲۷.محمد علی غلامرضا زاده

همچنین ببینید

۱۳۷۵-برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع یاد مرگ و اثر آن در زندگی

در اوائل سال ۱۳۷۵ مسابقه مقاله نویسی با موضوع  یاد مرگ و اثر آن در …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *