خانه / اخبار / اخبار دزفول / تاکید فرمانداربراستانداردسازی مدارس

تاکید فرمانداربراستانداردسازی مدارس

فرماندار ویژه دزفول با تاکید بر استاندارد سازی مدارس این شهرستان از نظر فضاو امکانات آموزشی گفت:بااستاندارد سازی مدارس ، دغدغه خانواده ها برای ثبت نام فرزندانشان در مدارس بر طرف می شود.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ˈ عبدالرضا احسانی نیا ˈ در نشست شورای آموزش و پرورش دزفول افزود:تهیه قولنامه های صوری از سوی برخی خانواده ها برای ثبت نام فرزندانشان در مدارس خاص،ناشی از برخی کمبودها در مدارس است.

وی افزود:با استانداردسازی مدارس و تامین امکانات آموزشی مناسب در تمام مدارس ، نگرانی خانواده ها بابت تحصیل فرزندانشان برطرف شده و به دنبال تهیه قول نامه های صوری نخواهند رفت.

مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز در این نشست ، شعار آموزش و پرورش را عدالت آموزشی عنوان کرد و گفت:آنچه که والدین را به ثبت نام فرزندانشان در مدارسی خاص ترغیب می کند امکانات و فضای آموزشی و نیز معلم می باشد که در این راستا سعی شده با تقسیم عادلانه امکانات،فضای آموزشی مناسب را برای تحصیل همه دانش آموزان این شهرستان فراهم کرد.

ˈمحمدحسین فرحمند ˈ افزود: با تقسیم عادلانه معلمان خاص در سطح مدارس شهرستان دزفول ، امکان بهره مندی دانش آموزان همه مدارس از این معلمان فراهم شده است.

وی افزود: به منظور کاهش بار تراکم برخی مدارس شهرستان دزفول ، طرح تقسیم عادلانه امکانات و ایجاد فضای آموزشی مناسب در سه مقطع تحصیلی اجرا گردید.

مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: این اداره در راستای عدالت آموزشی ، در حال شناسایی مدارس مشکل دار بوده و رفع مشکلات این مدارس و نیز تجهیز آنها را در دستور کار قرار داده است.

فرحمند افزود: در تقسیم امکانات بین واحدهای آموزشی شهرستان دزفول ، اولویت با مدارس محروم می باشد.

در این نشست که مسوول صنف بنگاه داران شهرستان دزفول نیز حضور داشت ، نسبت به صدور قول نامه های صوری و غیر واقعی برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس خاص هشدار داده شد.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *