خانه / دفترچه خاطرات / دفترچه خاطرات / خاطره اردوی اصفهان جلسه نوجوانان -یونس نوری زاده

خاطره اردوی اصفهان جلسه نوجوانان -یونس نوری زاده

به یاری خداوند متعال و عنایت خاص آقا صاحب الزمان (عج) و همچنین همیاری و همکاری دوستان مسئول خصوصا آقای سفید زاده و دیگر دوستان و دلهای پاک و مونی بچه های خوب جلسه نوجوانان با همیاری برادران آقای مسعود محمدی خباز و آقای احمد معینی نژاد و آقای محمود انجیری زاده و برادرم آقای عباسی نسب اردوی سیاحتی شهرستان اصفهان برگزار گردید.
در این اردو که ۴۹ نفر از بچه های جلسه ی نوجوانان که پس طی یکسان تلاش و حضور در جلسه و مسجد و فعالیتهای مستمر برای حفظ و تداوم جلسه ی قرائت قرآن، داشته صورت گرفت.
با توجه اینکه تعداد بچه ها نسبت به معمول زیادتر بود و در اتوبوس صندلی برای نشستن کم بود اما بچه ها با توجه به درک و شعور بالای آنها و خونگرمی و محبت خاصنسبت به هم و همچنین فضای پاک و ساده و معصومانه بچه ها در اردو الحمدالله هیچ گونه مشکل نداشته واقعا به لطف خداوند و عنایت آقا صاحب الزمان (عج) و همچنین دعای خیر دوستان که بدرقه ی راه و سفرمان بود، اجرا گردید.
در این سفر سیاحتی از مکانهای تاریخی زیادی چون رود همیشه خروشان زاینده رود (البته این بار آبی نداشت) پل خواجو – پل سی وسه پل – پل مارون – پل چوبی – پل فلزی و منار جنبان و آتشکده ی مسجد امام (ره) و مسجد شیخ لطف الله و عالی قاپور، میدان نقش جهان و… کالسکه ها و همچنین دیدار از خیابان های قدیمی اصفهان چهار باغ و هشت بهشت و دیدار از پارک پرنده ها و استفاده از اردوگاه شهدا و شنا در استخر و استفاده از پارک های زاینده رود و پارک هشت بهشت و خیابان های باصفا شهر تاریخی اصفهان، و روز های آخر رفتن به شهر محلات و استفاده از آبگرم چشمه های جوشان کوهستانهای محلات ( و شگفت با آن آب و هوای سرد چنین چشمه های آبگرمی ) و نهایت روز آخر دیدار از خانه با صفا و پر از معنویت و خاطره حضرت امام خمینی (ره) به شهر تاریخی خمین و شرکت در نماز جماعت در خود بیت مقدس امام ( قدس ) بود.
لازم به ذکر است از کار های فرهنگی آقای عباسی نسب در مورد اجرای دعای توسل شب شهادت حضرت فاطمه (س) و برگزاری ختم صلوات در ماشین در ضمن حرکت و تلاشهای خوب آقایان محمدی خباز – معینی نژاد و انجیری زاده و همه ی بچه های خوب اردو که همگی تلاش زیادی کردند.

در اینجا شکر خدای بزرگ را به جای آورده و اینکه توفیق چنین خدمتی را دوباره نصیبمان کرد تا به بچه ها خدمت کنیم را شکر گذارم.

 

یونس نوری زاده
 

همچنین ببینید

اردوی نوروزی نونهالان۹۴ (فتح المبین)

بسم رب الشهدا والصدیقین آخرین روزهای تعطیلات بود از هدر رفتن تعطیلاتم خیلی پشیمان وناراحت …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *