خانه / اخبار / اخبار دزفول / تجمعی از نوع مسکن در دزفول + یک تذکر به مسئولان

تجمعی از نوع مسکن در دزفول + یک تذکر به مسئولان

تجمعی از نوع مسکن در دزفول + یک تذکر به مسئولان

تجمع کنندگان که تعداد آنها حدود ۱۰۰ نفر بود مقابل دفتر شرکت مسکن ساز «پارس مهنا» در خیابان طالقانی شهر دزفول تجمع کردند.

به گزارش روناش و به نقل از ایرنا ، چند تن از معترضان گفتند: بیش از ۵۰۰ خانوار دزفولی به امید خانه دار شدن اقدام به سرمایه گذاری به صورت ملک و یا سپرده گذاری و عقد قرار داد با شرکت مسکن ساز پارس مهنا نموده اما این شرکت قادر به عمل…

در مقابل دفتر شرکت پارس مهنا

به گزارش روناش ، تجمع کنندگان که تعداد آنها حدود ۱۰۰ نفر بود مقابل دفتر شرکت مسکن ساز «پارس مهنا» در خیابان طالقانی شهر دزفول تجمع کردند …

تجمع کنندگان که تعداد آنها حدود ۱۰۰ نفر بود مقابل دفتر شرکت مسکن ساز «پارس مهنا» در خیابان طالقانی شهر دزفول تجمع کردند.

به گزارش روناش و به نقل از ایرنا ، چند تن از معترضان گفتند: بیش از ۵۰۰ خانوار دزفولی به امید خانه دار شدن اقدام به سرمایه گذاری به صورت ملک و یا سپرده گذاری و عقد قرار داد با شرکت مسکن ساز پارس مهنا نموده اما این شرکت قادر به عمل به تعهدات خود نیست.

تجمعی از نوع مسکن در دزفول + یک تذکر به مسئولان

آنان افزودند:برخی خانواده ها زمین ، ملک و برخی بیش از ۴۰۰ میلیون ریال سرمایه خود را به امید خانه دار شدن و سرمایه گذاری به این شرکت واگذار کرده اما این شرکت به تعهدات خود عمل نمی کند.

سرهنگ احمد چنداز فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با حضور در محل و گفت و گو با تجمع کنندگان از پیگیری مشکل آنان از طریق دستگاه قضایی و مسوولان این شهرستان خبر داد.

تجمع کنندگان که دست نوشته هایی خطاب به مسوولان دزفول در دست داشتند خواستار پیگیری مشکل خود و وصول طلبشان از این شرکت با دخالت مسوولان شهرستان شدند.

یک مقام مطلع در شهرستان دزفول هم اینگونه گفت:با پرداخت ۲۰ میلیارد ریال تسهلات بانکی می توان مشکل شرکت مذکور را حل کرده تا بتواند به تعهدات خود عمل کند

به گزارش روناش ، وبلاگ پلاک دزفول هم طی تذکری کوتاه خطاب به مسئولین محلی ، نوشت : داستان این شرکت باید تذکری به مسئولین شهر نیز باشد؛ از این جهت که تبلیغات این شرکت و گسترش فعالیتهایش با بودجه مردمی فضای بصری شهر را پر کرده بود به هر جا نگاه می انداختی پر از تبلیغات رنگارنگ این شرکت بود ، حتی در زمانی که در شهر پخش شده بود که این شرکت توان انجام تعهداتش را ندارد زیر بار تعهداتش در مانده است ، هنوز تبلیغاتش در فضای تابلوهای پل جدید و سطح شهر خودنمایی می کرد! و هیچ دستگاهی نیز مسئول نبود .

تبلیغات نیاز اینگونه شرکتها و کلا کسی منکر تبلیغ نیست اما باید نظارتی نیز باشد که ثمره تبلیغات به بیچارگی عده ای نشود.

دوستان مسئول در شهر بهتر است نظارت خود را برای تبلیغات شهری بیشتر نمایند و قدری بر نقش تبلیغات و روی آوردن مردم به اینگونه شرکتها با توجه به تبلیغاتهای وسیع آنها مطالعه نمایند.

.

اخبار مرتبط :

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *