خانه / نشریه / چهار سوي علم / چهار مهارت مهمی که می توانید از اینترنت یاد بگیرید

چهار مهارت مهمی که می توانید از اینترنت یاد بگیرید

 

۴ مهارت مهمی که می توانید از اینترنت یاد بگیرید + لینک سایت‌های آموزشی

با پیشرفت تکنولوژی و ورود اینترنت به زندگی روزمره، علاوه بر انجام خریدهای آنلاین و برقراری تماس با جوامع مجازی، می‌توانید مهارت‌های بسیاری نیز به صورت رایگان بیاموزید.

به گزارش سرویس علمی جام به نقل از قدس آنلاین، اینترنت جهانی بزرگ است که وقتی از جنبه‌ی مثبت بنگرید، می‌فهمید که می‌توان مهارت‌ها و آموزش‌های فراوانی را به صورت رایگان و به کمک آن آموخت.
محدوده‌ی اینترنت به قدری گسترده است که به کمک آن حتی می‌توانید در مهارت‌هایی که از طریق آموزش آکادمیک یا تجربه به دست آورده‌اید، تسلط بیش‌تری پیدا کنید.
تسلط در یک مهارت، آموختن یک حرفه و یا پرورش دانش شما به کمک اینترنت و آن هم از طریق خواندن تنها چند مقاله و با مشاهده‌ی چند فیلم آموزشی جدید و به روز امکان‌پذیر خواهد بود.
در اینجا به ۴ مهارتی که از طریق اینترنت می‌توان آموخت نام می‌بریم:

۱ – آشپزی:

با وجود فیلم‌ها، سایت‌ها و وبلاگ‌های آشپزی در اینترنت، همه‌ی افراد می‌توانند به آشپزهای حرفه‌یی در حوزه‌ی غذاهای بین‌المللی دست یابند. اینترنت پر از دستورالعمل‌های جدید و قدیمی آشپزی است و به این ترتیب شما می‌توانید با درست کردن غذاهای متنوع و یادگیری آن از اینترنت به زندگی خود تنوع دهید و دیگر نگران خورد و خوراک خود نباشید.
برای آموختن مهارت آشپزی می‌توانید به سایت‌های فارسی مانند؛ پیمونه، تک‌آشپز و کوکری و یا سایت‌های انگلیسی زبان cookinglight و finecooking مراجعه کنید.

۲- عکاسی:

عکاسی هنری و یا هر نوع عکاسی دیگری، نیاز به یادگیری اصول و روش‌های استفاده از دوربین، و اصول اولیه در عکاسی دارد. در حال حاضر دوره‌های بسیار زیادی برای آموزش عکاسی و ادیت عکس در آموزشگاه‌های مختلف وجود دارد که معمولا تنها برای دوربین‌های حرفه‌یی بوده و گران‌قیمت است. بنابراین شما به کمک اینترنت می‌توانید از سطح مبتدی تا پیشرفته‌ی عکاسی و ادیت عکس را با دوربین‌های حرفه‌یی یا دیجیتال، به کمک چندین سایت آموزشی بیاموزید.

برای آموختن مهارت عکاسی می‌توانید از سایت‌های فارسی مانند؛ لنزک، زومیت و پروفوتوکام و یا سایت‌ نگلیسی زبان digital-photography-school استفاده کنید.

۳- طراحی وب‌سایت:

طراحی وب‌سایت، موضوعی است که می‌توانید به معنای واقعی و به صورت گام به گام از طریق اینترنت بیاموزید، بدون اینکه نیاز به کلاس آموزشی و پرداخت هزینه داشته باشید.
دستورالعمل‌های اساسی و قدم به قدم برای طراحی یک سایت در اینترنت وجود دارد و با یادگیری این مهارت نه تنها می‌توانید یک کسب و کار برای خود راه بیندازید، بلکه می‌توانید به یک طراح واقعی در دنیای تکنولوژی تبدیل شوید.
برای آموختن مهارت طراحی وب‌سایت می‌توانید از سایت‌های فارسی مانند؛ لنزک، زومیت و پروفوتوکام و یا سایت‌ نگلیسی زبان digital-photography-school استفاده کنید.

۴ – زبان خارجی:

ساده‌ترین مهارتی که از طریق اینترنت می‌توانید بیاموزید، زبان‌های خارجی مختلف است. در حال حاضر تبلیغات زیادی برای آموزشگاه‌های زبان و یا نرم‌افزارهای آموزش زبان وجود دارد که هزینه‌بر است، اما شما به کمک اینترنت و سایت‌های آموزشی می‌توانید هر زبانی را که دوست دارید، قدم به قدم و رایگان بیاموزید. بسیاری از سایت‌ها به شما در آموختن درست دستور زبان، حروف، کلمات، تلفظ و فرهنگ کشورهای مختلف کمک می‌کند.
برای آموختن مهارت زبان‌های خارجی می‌توانید به سایت‌های فارسی مانند؛ سلام زبان، آموزش زبان، زبان آموزان و یا سایت‌های انگلیسی زبان busuu، babble و duolingo مراجعه کنید.
• سایت‌های فارسی زبان به اصل متن ترجمه‌شده، افزوده شده است.

 

همچنین ببینید

گلی که موجب حیرت‌دانشمندان شد+عکس

دنیای گیاهان بسیار بزرگتر از آن چیزی است که ما می دانیم. هر روز گیاهانی …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *