خانه / اخبار / اخبار دزفول / تـوضـیـحـاتـی درباره نشست با حـضـور دکـتـر رجـایی و خانم طـبـاطـبـایـی در دانـشـگـاه آزاد اسلامی واحد دزفول

تـوضـیـحـاتـی درباره نشست با حـضـور دکـتـر رجـایی و خانم طـبـاطـبـایـی در دانـشـگـاه آزاد اسلامی واحد دزفول

نشستی به مناسبت بزرگداشت روز معلم و بیست و هفتمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در سالن اجتماعات شیخ انصاری این دانشگاه برگزار ، که میهمانان ویژه آن “دکتر غلامعلی رجایی” و “خانم فاطمه طباطبایی” بوده ، که در این آیین پیرامون “بررسی آموزه های تعلیمی سیره امام خمینی (ره)” سخنانی ایراد نمودند .

این برنامه همانند اکثر برنامه ها ، جلسات و همایش های شهرستان با تاخیر (۴۵ دقیقه) برگزار گردید .

از چند روز قبل در سطح واحد دزفول با توجه به ۲ مناسبت فوق بنرهای تبریکی نصب ، و زمان این برنامه اطلاع رسانی ، اما دعوتی عمومی صورت نگرفته بود .

در این برنامه از اساتید پیشکسوت و اساتید نمونه این دانشگاه تجلیل به عمل آمد ، که به همین دلیل برخی از اساتید کلاس های خود را جهت رسیدن به همایش قدری زودتر به اتمام رسانیدند .

همچنین شایان ذکر است که دانشجویان علاقمند به حضور در این نشست درب سالن برگزاری این همایش تجمع کرده و با ممانعت حراست دانشگاه مواجه شدند . متاسفانه در این بین نیز عده ای با سر دادن شعارهایی قصد سیاسی کردن موضوع را داشته که برخی رسانه های دزفول با ذوق زدگی تمام به این موضوع پرداخته و آن را به تیتر یک خود بدل نموده و اصرار بر این داشتند که نشان دهند که این برنامه یک نشست عمومی بوده و بعد بنا به دلایلی به یک نشست خصوصی تبدیل شده است !

گفتنی است دکتر غلامعلی رجایی از فرزندان دزفول بوده و سمت مشاور فرهنگی آیت الله هاشمی رفسنجانی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را عهده دار می باشد ؛ همچنین خانم فاطمه طباطبایی نیز رئیس شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی کشور و مدیر عرفان پژوهشکده امام خمینی (ره) می باشد .

کاربران عزیز می توانید متن سخنان این دو عزیز و تصاویر این برنامه را در ایــنــجــا ملاحظه فرمائید .

“حبیب الله آصفی” سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز از دیگر حاضرین و مدعوین این برنامه بود .

منبع : روناش

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *