خانه / اخبار / اخبار دزفول / نخبگان،بعنوان افسران جوان جنگ نرم ،با سلاح ایثار ادامه دهنده راه شهدا باشند

نخبگان،بعنوان افسران جوان جنگ نرم ،با سلاح ایثار ادامه دهنده راه شهدا باشند

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “مجد دز” نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه دزفول در دیدار با دانشجویان نخبه  این شهرستان ،تولید علم را مبحثی مهم در راستای توسعه و پیشرفت کشور دانسته و گفت : بواسطه ی تولید علم می توان راه رسیدن به ثروت را هموار کرد به همین منظور کشور جمهوری اسلامی ایران سیاست گذاری های خود را بر همین پایه استوار نموده است و دشمنان نظام نیز تلاش می کنند تا ایران اسلامی به این مرحله دست نیابد .

“حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی” افزود :اگر تولید علم و تمدن اسلامی در منطقه بومی شود می توان برای رسیدن به اهداف بزرگ تلاش بیشتری کرد که مبنای این امر، تعریف چشم انداز شما نخبگان برای گروه خود  بر اساس استعدادها و توانمندی های موجود در شهرستان است .

“رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول ” در ادامه با اشاره به دغدغه ی نخبگان دانشجوی دزفول در خصوص توجه به آسیب ها خاطرنشان کرد : باید افراد خواهان علم ،نسبت به فضای دانشگاه آگاهی یابند  تا زمانی که از محیط بسته ی دبیرستان به فضای باز دانشگاه وارد می شوند بتوانند بر خود مسلط و در مسیر رشد و ترقی قرار گیرند .

“امام جمعه دزفول” ایجاد انگیزش برای دانش آموزان و خانواده های آنها را هنر دانسته و افزود: برای دستیابی به این مهم باید از عناوین و محتواهای جذاب استفاده و از سبکهای قالبی بیرون آمده و از سبک های نو و ابتکاری استفاده کرد.

ایشان برنامه ریزی و کار کارشناسی را از عوامل نیل به موفقیت خوانده و خاطر نشان کرد: شما نخبگان، افسران جوان جنگ نرم هستید که مسئولیتی سنگینی بر شانه دارید لذا باید با سلاح ایثار در جبهه نبرد نرم، راه شهدا را ادامه دهید .

“قاضی دزفولی” در پایان سخن حمایت خود از این نخبگان شهرستان را اعلام نموده و گفت : همه ی مسئولان شهری باید برای اعتلای منطقه ساعی بوده  و از هیچ تلاشی  فروگذار نباشند .

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *