خانه / اخبار / اخبار دزفول / دزفول ؛ عیادت از فرمانده

دزفول ؛ عیادت از فرمانده

دزفول ؛ عیادت از فرمانده

به گزارش روناش ، “وبلاگ پلاک دزفول” نوشت :

دیروز (دوشنبه ۱۴ مهر ماه ۱۳۹۳) از صبح تلفنها و پیامکها بین جمعی از بچه های گردان رد وبدل می شد؛امشب قرار گذاشتند تا به دیدنش بروند، دیدن کسی که دشمن را به لرزه در می آورد و امروز گرد پیری بر رخسار مهربانش نشسته است و مدتی است که قلبش با او سر ناسازگاری گذاشته است و مجبور شد تا قلب را به تیغ جراح…

سردار در جمع همسنگران و پیشکسوتان گردان بلال

به گزارش روناش ، “وبلاگ پلاک دزفول” نوشت : دیروز (دوشنبه ۱۴ مهر ماه ۱۳۹۳) از صبح تلفنها و پیامکها بین جمعی از بچه های گردان رد وبدل می شد؛امشب قرار گذاشتند تا به دیدنش بروند، دیدن کسی که دشمن را به لرزه در می آورد و امروز گرد پیری بر رخسار مهربانش نشسته است و مدتی […]

به گزارش روناش ، “وبلاگ پلاک دزفول” نوشت :

دیروز (دوشنبه ۱۴ مهر ماه ۱۳۹۳) از صبح تلفنها و پیامکها بین جمعی از بچه های گردان رد وبدل می شد؛امشب قرار گذاشتند تا به دیدنش بروند، دیدن کسی که دشمن را به لرزه در می آورد و امروز گرد پیری بر رخسار مهربانش نشسته است و مدتی است که قلبش با او سر ناسازگاری گذاشته است و مجبور شد تا قلب را به تیغ جراحان بسپارد. قرار امشب قراری به منظور تجلیل از مردی است که بوی شهدا می دهد و در دلش گنجینه ای از خاطرات دفاع مقدس به همراه دارد .

قرار امشب ، ساعت ۲۰، و دیدار با مردی که خودش و گردانش همیشه ۲۰ بوده اند . دیدار با سردار “مش عبدالحسین” جبهه ها؛ حاج عبدالحسین خضریان.

همسنگرانش با خوشحالی این دعوت را لبیک گفتند ، دیدن او آدم را به سالهای حماسه می برد .لحظاتی درب منزل ایشان به انتظار ماندند ، انتظاری زیبا جهت دیدن دلاور لشکر ۷ ولی عصر.

حاجی که جهت معاینات پزشکی رفته بود بعد از لحظاتی به جمع همرزمان خود پیوست.

فرمانده مثل همیشه با همان حال و هوای همیشگی اش و با آن مهربانی آغوشش را برای همرزمانش گشود. یکی گفت: حاجی بلا دور است ؛ همش دعا برایت می کردیم، دیگری گفت: خدا را شکر . بستر بیماری برای شما زیبنده نیست، دیگری گفت: خیلی وقت است که دوست داشتیم به دیدنت بیاییم ، اما گفتیم ممکن است باعث اذیت شویم و دیگری گفت: حاجی صدام از پس تو بر نیامد ، مریضی که عددی نیست و….

اما سردار مثل همیشه سر را به زیر انداخت و با لبخندی زیبا به ابراز محبت دوستان پاسخ می داد، دوستی می گفت : باز هم مثل همیشه سکوت و لبخند تحویل می دهد.

پزشکان توصیه اکید کرده اند که حاجی کم سخن بگوید و کم مراجعه کننده داشته باشد. اما همسنگران و رزمندگان گردان حاجی دوستدار لبخند حاجی و صدای حاجی و صد البته سلامتی حاجی.

الحمدالله ، سردار دوست داشتنی و ساکت جبهه ها که روزگاری شجاعتش زبانزده خاص و عام بود دیشب بعد از جراحی قلب که به دزفول باز گشته بود در جمع همسنگرانش شب بیادماندنی در خاطر آنها ثبت کرد.

تجلیل از این دلاوران وظیفه ی تک تک ماست، باید نسل جوان بداند که چه مردان مردی برای سربلندی این کشور تلاش و ایثار کرده اند، مسئولان فرهنگی باید بدانند که این مردان شجاع می توانند در برابر تهاجم فرهنگی نیز به خوبی انجام وظیفه نمایند ، جوانان ایران زمین نیازی به گرفتن الگو از شخصیتهای دروغین سینمای غرب ندارند چرا که در کشورمان و در دیار خودمان مردان مردی همچون “خضریان ها” داریم که اگر توسط دستگاههای فرهنگی به درستی به نسل جوان معرفی شوند می توانند الگوهای خوبی برای جوانان عزیزمان باشند.

خدا همه نام آوران شهرمان را که در روزگار جهاد و شهادت دلاورانه در برابر دشمن ایستادند، سلامت و سربلند بدارد.

.

اخبار مرتبط :

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *