خانه / اخبار / اخبار دزفول / برنامه های اداره کتابخانه های عمومی در دومین روز از هفته کتاب در دزفول + تصاویر

برنامه های اداره کتابخانه های عمومی در دومین روز از هفته کتاب در دزفول + تصاویر

برنامه های اداره کتابخانه های عمومی در دومین روز از هفته کتاب در دزفول + تصاویر

در دومین روز از هفته کتاب تاکسی های سازمان اتوبوسرانی به کتاب و پلاکارد تبریک هفته کتاب مزین شدند.

به گزارش خبرنگار روناش ، در ساعات اولیه صبح امروز یکشنبه در دومین روز از یست و دومین دوره هفته کتاب، اداره کتابخانه های عمومی میزبان پرسنل سازمان تاکسیرانی بود. صفارزاده رئیس سازمان تاکسیرانی دزفول به همراه تعدادی از رانندگان زحمت کش جهت در یافت کتابها…

در دومین روز از هفته کتاب تاکسی های سازمان اتوبوسرانی به کتاب و پلاکارد تبریک هفته کتاب مزین شدند. به گزارش خبرنگار روناش ، در ساعات اولیه صبح امروز یکشنبه در دومین روز از یست و دومین دوره هفته کتاب، اداره کتابخانه های عمومی میزبان پرسنل سازمان تاکسیرانی بود. صفارزاده رئیس سازمان تاکسیرانی دزفول به […]

در دومین روز از هفته کتاب تاکسی های سازمان اتوبوسرانی به کتاب و پلاکارد تبریک هفته کتاب مزین شدند.

به گزارش خبرنگار روناش ، در ساعات اولیه صبح امروز یکشنبه در دومین روز از یست و دومین دوره هفته کتاب، اداره کتابخانه های عمومی میزبان پرسنل سازمان تاکسیرانی بود. صفارزاده رئیس سازمان تاکسیرانی دزفول به همراه تعدادی از رانندگان زحمت کش جهت در یافت کتابهایی اهدایی اداره کتابخانه های عمومی در کتابخانه عمومی رودبند حاضر شدند.

فروزان مهران پور رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دزفول، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه معرفی کتب از سوی رانندگان به مسافرین  هدف خود از این طرح را استفاده حداکثری و مفید مردم در زمان رسیدن به مقصد در تاکسی های بین شهری و فراگیرنمودن مطالعه با دسترسی آسان عنوان کرد. همچنین از رانندگان دعوت نمود تا در هفته کتاب به همراه خانواده های خود به عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی درایند.

علیرضا شیری مسئول واحد فرهنگی اداره کتابخانه های عمومی گفت به دلیل ارتباط زیاد رانندگان با عموم مردم و تاثیرگذاری آنها در ایجاد عادت مطالعه  به ارائه توضیحاتی در خصوص معرفی طرح به مسافرین وهمچنین ارائه گزارشی از استفاده و نظرات مسافرین پرداخت.

صفارزاده ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب از اداره کتابخانه های عمومی به دلیل نگاه ویژه به رانندگان تاکسی ها و اهمیت نقش آنها در ترویج عادت مطالعه، به تشویق رانندگان در خصوص همکاری در این طرح پرداخت.

بعد از اهدای کتاب  و نصب پلاکارهای تبریک هفته کتاب ، رانندگان در سطح شهر پخش و به محل کار خود عزیمت نمودند.

همچنین۴۰ نفر از پرسنل پایگاه چهارم شکاری به بازدید از کتابخانه عمومی رودبند پرداختند و ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص بخشهای مختلف کتابخانه توسط کتابدار رودبند، ضمن پذیرایی از آنها کلیپی در خصوص روشهای عادت به مطالعه  و روشهای مطالعه صحیح برای حاضرین بازگو شد.

DSC06118

DSC06115

DSC06128

DSC06133

DSC06143

DSC06144

DSC06150

DSC06174

DSC06190

DSC06184

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *