خانه / اخبار / اخبار دزفول / دزفول/ قانون باید ضرب شست خود را به سارقان بچشاند

دزفول/ قانون باید ضرب شست خود را به سارقان بچشاند

 وبلاگ پلاک دزفول طی مطلبی نوشت:

یک زمانی دغدغه مان این بود که موتور سیکلت مان را می دزدند،دزدان از خلوتی خیابان استفاده می کردند و خانه خالی از سکنه را دستبرد می زدند و امروز دیگر داستان فرق کرده است.

دزدان با دل جرأت شده اند؛ در روز روشن در دل خیابان اصلی شهر، اسلحه می کشند و طلا فروشی را غارت می کنند،دیگر چشم دزدان به پول فلان آدم پولدار و فلان دکتر نیست ،دیگر خود دکتر را می دزدند تا شاید پول بیشتری نصیبشان شود،دیگر دزدان رحم ندارند پیرزنی را به طمع یک مشت طلا خفه می کنند و در روز روشن به خانه ای با حضور اهل منزل حمله می کنند و اسلحه می کشند و دست آخر اینکه بچه ای را به قصد پول بیشتر می دزدند تا کارنامه سرقت های شهرم را وارد مرحله جدیدی نمایند. تا دیروز دزد به دور از چشم مردم دزدی می کرد و امروز راه بر پیر و جوان را می بندند تا جیب آنان را خالی کنند، دیگر امروز انواع سرقتهای جور واجور را داریم و به قول معروف جنس مان تکمیل است.

موتور دزدیها که همچنان ادامه دارند و در دل روز می دزدند و دیگر خبر سرقت موتور در کنار آدم ربایی و کودک ربایی همراه با شلیک به سمت مامور قانون در نظر مردم عادی شده و قابل قیاس باهم نیستند .

یادش بخیر دزفولم که روزگاری نه چندان دور امن ترین شهر بود،البته برخی از مسئولان معتقد هستند دزفول امروز نیز امن ترین شهر است!! پس بیچاره از مردم ناامنی ترین شهر!

دزدان باید به قول عوام ترسی از قانون داشته باشند،باید ترسی از دستگیری داشته باشند و…. باید دزدی که سلاح می کشد و به سمت مامور قانون تیر رها می کند باید باز به قول عوام چوب در آستینش کرد تا حالش سرجایش بیاید ، نه اینکه بعد از یک سرقت ساده ،دلگرم شود تا به سمت سرقت بزرگتر با ابعاد بزرگتر از قبل برود. برخی از دزدان آب زیر پوستشان رفته است!

به ماند که برخی از مصاحبه های نابجای برخی از مسئولان که علت افزایش سرقتها در دزفول را نقدینگی بالای مردم می دانند ،اما همان مسئول نمی داند که همین مصاحبه هم به نوعی کمک به سارقان است.

در اغلب سرقت ها بویژه مسلحانه و آدم ربایی ها با تلاش خستگی ناپذیر نیروی انتظامی سارقان به هدف خود دست پیدا نکردند و غالب سارقان در دستان قوی و قاطع ناجا و نیروهای امنیتی افتاده و آنان تحویل دستگاه قضایی شدند؛ این تلاش و از جان گذشتگی ماموران جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

 بارها و بارها این مطالبه مردم گفته شده است که چرا این سارقان که دستگیر شده اند را با سرعت محاکمه نمی کنند و چرا احکام سارقان علنی اجرایی نمی شود؟! دستور ریاست محترم قوه قضاییه در برخورد قاطع و بدون اغماض با حاملان سلاح گرم و سرد و ناقضان امنیت جامعه در ذهن ها است و مردم دیارمان امروز انتظار دارند تا قضات محترم و پرتلاش شهرمان با صدور احکام قاطع باعث دلگرمی و امنیت خاطر شهروندان شوند.

بدون شک اجرای احکام سخت برای سارقان بویژه در موارد آدم ربایی و تهدید با سلاح باعث درس عبرتی برای دیگر خاطیان می شود. در خبر آمده بود که مدتی پیش سارقانی که به منزلی در منطقه مقاومت دزفول رفتند و دستگیر شدند همان دزدانی هستند که آن پیرزن را کشتند لذا باید این سارقان ضرب شست قانون را بچشند.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *