خانه / اخبار / اخبار دزفول / ۲ دستگاه آمبولانس فوریتهای پزشکی دزفول مجهز به ام.ای.سی.یو شد

۲ دستگاه آمبولانس فوریتهای پزشکی دزفول مجهز به ام.ای.سی.یو شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: به همت خیرین حوزه سلامت در دزفول، دو دستگاه آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان مجهز به دستگاه‌های ام.ای.سی.یو شد.

۲ دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی دزفول مجهز به ام.ای.سی.یو شد

به گزارش دزنا ۲۴، یوسف پدیدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دزنا ۲۴ اظهار کرد: با همت خیرین ۲۵ میلیون تومان برای تجهیز آمبولانس به این شهرستان اختصاص داده شد.

وی افزود: خوشبختانه فرهنگ کار خیر در بین شهروندان نهادینه شده و ما شاهد آثار و برکات کار خیران در حوزه سلامت هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از دو خانواده خیر عطار و خرمی برای خرید و تخصیص یک دستگاه دی.سی شوک به ارزش ۱۵ میلیون تومان و یک دستگاه ونتیلاتور به ارزش ۱۰ میلیون تومان تقدیر و تشکر کرد و گفت: دست همه عزیزان جهت برطرف کردن نیازها در حوزه سلامت را به گرمی می‌فشاریم.

پدیدار ادامه داد: در حوزه درمان وابسته به کمک خیرین هستیم و هر گامی که خیرین در حوزه سلامت بردارند بخش عمده‌ای از درد و رنج مردم کاسته می‌شود.

وی تصریح کرد: نیازهای دانشگاه علوم پزشکی حوزه دزفول را طبقه بندی کرده و متناسب با نیاز دانشگاه از کثرت خیرین سلامت که همواره داوطلبانه مراجعه دارند در تلاش برای رفع کاستی‌ها خواهیم بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در پایان، در رابطه با تخصیص دو دستگاه به آمبولانس فوریت‌های پزشکی دزفول افزود: با کمکی که خیرین انجام دادند دو دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس دزفول به ام.آی.سی.یو تبدیل شد و برای بیمارانی که دچار ایست قلبی و یا مشکل تنفسی دارند جهت انتقال فوق العاده موثر هستند.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *