خانه / اخبار / اخبار جلسات قرائت قرآن / دیدار نوجوانان با… (ویژه)

دیدار نوجوانان با… (ویژه)

جلسه نوجوانان مسجد، حجه الاسلام و المسلمین سراش را دیدار نمودند. متن خبر و سوالاتی چند…

 

 

 

پس از گذشت چندی از اتفاقات دوشنبه ۱۵/۱/۹۰ که هنوز واقعیت ها و حقیقتهای آن کاملا روشن نشده است،  جلسه نوجوانان مسجد پنجشنبه ۱/۲/۹۰ به دیدار حجه السلام والمسلمین سراش (حجره ایشان در حوزه علمیه آیت الله قاضی) رفته و به علت برداشت اشتباه وی از ایشان معذرت خواهی نمودند.

در این مراسم آقای صحتی به نیابت از جلسه نوجوانان، علت اتفاقات گذشته را خواست اعضای جلسه مبنی بر عدم استعفای خود دانسته و قصد بی احترامی نداشته اند و از ایشان عذرخواهی نمودند.

لازم به ذکر است آقای رضا صحتی طی درخواست حجه الاسلام و المسلمین شیخ محمدصالحی انصاری امام جماعت مسجد تا شهریورماه در مسئولیت خود ابقاء می گردند. امید است دیگر شاهد اتفاقات همچنینی نباشیم.

 

اما سوالاتی مطرح است:

۱. آیا واقعا حاج آقا سراش برداشت اشتباه داشته اند؟

۲. آیا نمی شد آقای صحتی (سرپرست جلسه نوجوانان) که از سه ماه قبل اعلام نمودند از تاریخ ۱۵/۱/۹۰ نمی توانند مسئولیت جلسه را قبول کنند، حداقل با دادن پیامکی اعلام نمایند که بنده هنوز تمایل به ادامه فعالیت دارم!؟

۳. آیا راه بهتری نبود تا بجای ترغیب نوجوانان به عدم حضور و بی احترامی نه تنها به شخصیت بلکه به لباس مقدس حاج آقا، اعضای جلسه نظر خود را منتقل کنند؟

۴. هرچند از شواهد و قرائن مشخص است که این اتفاق از قبل برنامه ریزی شده بوده و اگر که در طی این مسیر نوجوانان فعالیتهایی خارج از برنامه انجام داده اند همچون بی احترامی، از سوی مسئول جلسه جناب صحتی برخوردی با خاطیان داشتند؟ 

۵. آیا مسجد اینقدر پسرفت داشته که در محیط شرعی مسجد و جلسات، کف و سوت زده و صداهای حیوانی از خود متساطع بنمایند؟{jcomments on}

همچنین ببینید

برنامه هفتگی جلسه نوجوانان مسجد صاحب الزمان

? مسئول جلسه: آقای انجیری ?

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *