خانه / شهدای مسجد / 11-شهيد محمدعلي جاموسي / وصیتنامه شهید محمدعلی جاموسی

وصیتنامه شهید محمدعلی جاموسی

خواهران و برادران ، توصیه‏ای که به شما می‏کنم این است که احکام خدا را سبک نشمارید ، و به آنها عمل نمائید ، زیرا رمز رستگاری در دو جهانند .

 

الذین امنوا هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عند الله و اولئک هم الفائزون .

 

آنان که ایمان آوردند ، هجرت کردند ، و جهاد کردند در راه خدا ، به اموالهایشان و جانهایشان ، بزرگترند بمرتبه نزد خدا و ایشانند کامیابان    سوره توبه آیه۲۱

 

مادر عزیزم ، من به امید خدا قصد دارم که به جبهه بروم و با کفار بجنگم و میخواستم به شما اطلاع بدهم ، که هیچگونه فشاری بر من وارد نشده ، که بخواهند بزور به آنجا ببرند . و خودم با میل خود دئست دارم بروم ، و وظیفه من هم هست که به آنجا بروم ، زیرا یکی از دستورات دین ما جهاد است . که طبق این دستور به ما حکم می‏شود که هرگاه کفار قصد قصد تجاوز به سرزمینمان را داشتند ، با آنها بجنگیم ، و جان خود را فدای مکتب در درجه اول ، و سرزمینمان در درجه دوم بکنیم . پس من وظیفه خودم می‏دانم ، که به جبهه بروم و و ظیفه خود را انجام بدهم.

حالا مادر گرامیم میدانم که شما را خیلی ناراحت کرد‏ه‏ام و شما زحمات زیادی را برای من متحمل شده‏ای و من قدر دان نبودم و اکنون با تمام شرمندگی از توعذر می‏خواهم، تو را قسم می‏دهم که مرا ببخشی .

مادر عزیزم……دیگر با شما سخنی ندارم شما را به خدای بزرگ و قادر می‏سپارم .

خواهران و برادران ، توصیه‏ای که به شما می‏کنم این است که احکام خدا را سبک نشمارید ، و به آنها عمل نمائید ، زیرا رمز رستگاری در دو جهانند .

 

همه شما را بخدا می‏سپارم ، خداحافظ شما باشد .

با امید پیروزی لشکر اسلام بر لشکر کفر .

 

والسلام

محمدتقی جاموسی پایدار{jcomments on}‏

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *