خانه / اخبار / اخبار دزفول / عاشورانگاران ۵ نوشته دکتر محمد رضا سنگری + عکس

عاشورانگاران ۵ نوشته دکتر محمد رضا سنگری + عکس

 کتاب عاشورانگاران ۵ نوشته دکتر محمدرضا سنگری و با نظارت علمی عبدالکریم خاضعی نیا توسط نشر خرم و با سفارش مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا – دزفول در ۱۱۲ صفحه رقعی و به قیمت ۳۲۰۰ تومان در سال ۱۳۹۲ منتشر گردید …

به گزارش خبرنگار روناش ، کتاب عاشورانگاران ۵ نوشته دکتر محمدرضا سنگری و با نظارت علمی عبدالکریم خاضعی نیا توسط نشر خرم و با سفارش مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا – دزفول در ۱۱۲ صفحه رقعی و به قیمت ۳۲۰۰ تومان در سال ۱۳۹۲ منتشر گردید .

نقد و بررسی آثار فرصتی است برای شناخت ارزش‌ ها، جایگاه و کاستی‌ ها و نارسایی‌ های احتمالی اثر ، تا خوانندگان و بهره‌ گیرندگان با ژرف‌ نگری بیشتر و کشف و دقائق آن ، اثر را مطالعه کنند .

مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا – دزفول در ادامه سلسله بحث‌ های مأخذ شناسی عاشورا که در طول هشت سال و بیش از ۱۱۰ جلسه تا کنون برگزار کرده است ؛ در چند جلسه به بررسی کتاب حماسه‌ ی حسینی پرداخت که آن جلسات با اندکی ویرایش و تنقیح تقدیم علاقه‌ مندان و خوانندگان عزیز می‌ شود .

بعضی از سرفصل‌ های این کتاب : نگاهی به زندگی استاد شهید مطهری ، بررسی کتاب حماسه حسینی ، تحریفات در واقعه کربلا ، انواع تحریف ار نظر استاد مطهری ، بررسی مسئله اربعین ، توضیحاتی در مورد نقشه شام ، بررسی وقایع شام ، اثبات وجود رقیه(س) و نقد نظر استاد مطهری ، ماهیت قیام از نظر استاد مطهری و غیره می باشند .

علاقمندان می توانند جهت تهیه این کتاب به کتابخانه علامه مخبر دزفولی ، طبقه دوم ، مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا – دزفول مراجعه کرده و یا با شماره‌ های تماس ۶۲۶۷۹۷۷ – ۶۲۶۷۷۷۷ – ۰۶۴۱ ارتباط برقرار نمایند .

عاشورانگاران ۵ نوشته دکتر محمد رضا سنگری + عکس

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *