خانه / جلسه جوانان / 1371 / ۱۳۷۱-گزارش جلسه سرگروه ها

۱۳۷۱-گزارش جلسه سرگروه ها

جمعه – شروع ۶:۴۵-۴/۱۰/۷۱

 

حاضرین: آقای نورالدینی –انجام –هدایتی –جانبازان –علوی –نعمت پور –مشیری

غائبین: موردگر(۷:۰۰) –معینی(۷:۰۰) –افخم(۷:۴۵)

ابتدا مسئولین گروه ها گزارش کار خود را ارئه دادند.

آقای جانبازان: افرادی که از جلسه نوجوانان می آیند نیاز به محبت و گرمی بیشتری دارند.

آقای نورالدینی: با افراد جدیدی که از خارج جلسه به جلسه می آیند با گرمی برخورد نمایند تا اگر بار علمی خوبی دارند از آنها استفاده شود در غیر اینصورت با او بهتر کار شود. اگر مسئولین گروه ها می خواهند تذکری بدهند آن تذکر را به بهترین وجوه خود تذکر بدهند و مسئولین گروه ها در برخوردها و برداشتهایشان دقت بیشتری نمایند و اگر شخصی بخواهد برنامه را به هر دلیل اجرا نکند از چند شب قبل اطلاع بدهد تا کس دیگری از جلسه برنامه را اجرا کند.

و اگر کسی طرح یا پیشنهادی درمورد برنامه های دهه فجر دارد چه مسابقات ورزشی –فرهنگی و … در هفته آینده بصورت مکتوب به مسئول جلسه ارائه بدهند.

آقای مشیری: اگر جلسه خوبی و یا بدی دارد از خود مسئولین گروه هاست و اگر مسئولین برنامه ریزی داشته باشند و وظیفه خود را انجام دهند سپس می توانند از افراد گروه انتظار انجام کار را داشته باشند یعنی اگر ما درس خوب بخوانیم یا بر نماز تکیه داشته باشیم و … یعنی در کل تذکری را که به بچه می دهیم ابتدا آن تذکر خودمان اجرا کنیم.

مسئولین گروه ها سعی کنند با هم مشورت داشته باشند و همکاری کنند مثلاً اگر سرگروهی در چند شب نمی توانست بیاید یکی از مسئولین گروه دیگر جلسه گروهی آنها را بصورت هماهنگی و یا تکی برگزار کند.

آقای نورالدینی: بعضی بچه ها نباید فرقی بین گروه ها و بچه های گروه های دیگر بگذارند و اگر فکری برای گروه داریم لازم است آن را با فعالیت گروه بسنجیم و افراد گروه را باید مقید به قوانین و دستورات جلسه بکنیم و درمورد حضور و غیاب آخر جلسه اگر یک نفر مشخص شود بهتر است یعنی جلسه آخرش به هم نمی خورد.

آقای مشیری: بچه ها باید از قبل برنامه داشته باشند اگر موقع امتحانات باشد فقط می تواند آن برنامه های آماده را مرور کند و دیگر اینکه تمام افراد گروه ها باید برناممه اجرا کنند حتی اگر خراب برنامه اجرا کنند اگر شده هم با زور و اجبار.

هیچ گاه نباید سرگروه سؤالی در جلسه مطرح نماید که در کل جلسه و برنامه های آن به زیر سؤال برود و بچه فکر کنند اینها یک نوع تضاد و اختلاف است و این مشکل ساز می شود.

آقای نورالدینی: اگر بحثی در جلسه است باید آن بحث سازنده و مفید باشد نه مخرب و مشکل ساز

والسلام   7:50

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *