خانه / نشریه / انتظار موعود / دارد دیر می شود ……

دارد دیر می شود ……

altدارد زمان آمدنت دیر میشود    دارد جوان سینه زنت پیر میشود

آقای من سلام. امیدوارم حالتان خوب باشد البته اگر من و کارهایم بگذارم!! چه بگویم که همه درد است و دلی دیگر نمانده برایتان  بگوید از درد دوری شما آقا.

بگوید از غریبی شما که خداییش هم غریب تر از جد غریبت حسین هستی! حسین ۷۲ یار داشت که چون پروانه دورش می چرخیدند و ذوب می شدند در وجود حضرت ارباب و الان هم بعد قرن ها هنوز هم محرم ارباب پیر و جوان و زن و مرد ندارد. الحمد لله. ولی شما آقا، حسابش از دستم در رفته که الان چند سال است منتظر ۳۱۳ نفر هستید.

شبهای جمعه هم که می شود همه یاد کار و کاسبی و درس و دید و بازدید و ورزش و تفریح و سینما می افتند و قلیل افراد به یاد شما. من مانده ام در کار خودم و هم مسلکانم که چگونه منتظرانی هستیم که نمی توانیم بین دعا برای شما و کارهایی که اغلب ارزشی هم ندارند یکی را انتخاب کنیم. بعضی هامان گمان میکنیم که به خاطر گرفتاری از شما دوریم والله این چنین نیست ما به خاطر دوری از شما گرفتاریم!

آقا یعنی می شود عمرم به زمانی قد دهد که ببینم شبهای جمعه تمام شهر در سکوت است و در مساجد مثل محرم جای سوزن انداختن نیست؟ یعنی میشود که ظهور شما را درک کنم و به پایان برسد درد و غم دوری. یعنی میشود شما بیایید و جهان را پر از عدل و داد کنید. می شود که ظلم و فساد و تباهی به پایان برسد و پر شود جهان از مهر و محبت و صفا. می شود جوری شود که همه برای هم غصه بخورند و چون یک نفر دچار درد و گرفتاری شد همه برای رفع آن جهاد کنند و نه اینکه بی تفاوت از کنار آن بگذرد.

گاهی اوقات فکر میکنم شاید شما را بیشتر از اینکه برای خودتان میخواهم برای خودم میخواهم! شاید این هم از غریبی شما باشد!!! ولی آقای خوبم می خواهم بگویم که حتی اگر به خاطر خودت هم نمی آیی به خاطر ما جاماندگان از غافله حسین بیا. آخر مگر ما دل نداریم؟ غصه می خوریم وقتی می شنویم الان عده ای در جنت الحسین دور اربابمان نشسته اند و ما هنوز در آرزوی دیدن کرب و بلایش هستیم. اندوهگین می شویم وقتی می دانیم شما نزدیک هستید ولی ما را لیاقت دیدار شما نیست. آقا یعنی می شود فردا یبایی؟؟ قلبم گواهی می دهد که نزدیک اید همین اطراف ولی مرا نیست لیاقت درک شما چرا که چشمی که به روی غیر گشاده باش به  روی یار می بندنش.

{xtypo_sticky}فقط می خواهم بگویم آقا اگر این مطلب را خواندی برایمان دعا کنی تا با بصیرت و صبر به انتظارت بنشینیم و دعا کنی که همانگونه که تو دوست داری بشویم و شبی، نیمه شبی با نظر شما بیدار شویم و در لحظات سخت انتظار شما را از یاد نبریم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصو و اجعلنا من خیر انصاره و شیعته و اجعلنا من المستشهدین بین یدیه{/xtypo_sticky}

همچنین ببینید

چند روایت معتبر از داستان ولادت امام مهدی (عج)

روایت حکیمه خاتون، عمه ی مکرمه امام حسن عسگری علیه السلام مرحوم شیخ صدوق، در …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *