خانه / اخبار / اخبار دزفول / اخباری کوتاه اما مفید از شهرستان دزفول

اخباری کوتاه اما مفید از شهرستان دزفول

به گزارش  دزفول تایمز، پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول نوشت:، بسیاری از خوانندگان علاقه فراوانی دارند تا اخبار را کوتاه و گویا مطالعه نمایند. لذا تلاش می کنیم تا اخبار دزفول را در یک جمع بندی به نظر شما عزیزان برسانیم:

* بخت زیر گذرهای دزفول در حال باز شدن است

معاونت فنی و عمرانی این شهرداری گفت :با جابجایی تاسیسات زیرزمینی  مسیر دو زیر گذر این شهرداری  در آینده نزدیک احداث آنها حداکثر ۴ماه آینده به بهره برداری می رسد.پیگیری های شهرداری دزفول  و تعامل با شرکت های آبفا ،گاز و مخابرات نتیجه داده و خوشبختانه تمهیدات اجرایی لازم برای جابجایی تاسیسات عبوری زیر زمینی فراهم شده است.

* تدابیر بسیج و دستگاه قضایی

 ایجاد تورهای ایست و بازرسی در ورودی منطقه تفریحی رودخانه علی کله و تذکرات لسانی برادران بسیج و حضور معاون دادستان در این منطقه و تعطیلی این تفرجگاه در روزهای تعطیل در ماه مبارک رمضان مورد استقبال همشهریان قرار گرفت و از سالم سازی این محیط از مسئولان امر سپاسگزاری کردند. همشهریان از مسئولان می خواهند تا در بقیه مکانها نیز این تدابیر اندیشه شود تا مکانهای تفریحی محیطی آرام و بدور از فضاهای غیر اخلاقی تبدیل شوند. همچنین خواهان طرح امنیت اخلاقی در بازار هستند.

* تصویر شهدای بلوار سرداران چه شد؟!

مدتی قبل با تدبیر شورای شهر میسر حد فاصل دزفول به اندیمشک بنام "سرداران شهید" نامگذاری شد و در اقدامی شایسته تصاویر سرداران شهید دزفول زینت بخش این میسر شد؛ اما دیری نپایید که بدلیل عدم استحکام کافی پایه های تصویر شهدا و نامرغوب بودن جنس این پایه ها این طرح با مشکل مواجه شد و مسئولان امر کل تصاویر را در آورند، طبق پی گیریهای به عمل آمده قراست مجددا این تصاویر بشکل بهتری نصب گردند. امید داریم که فراموش نشوند!

*مدیر ورزش و جوانان دزفول نیز تغییر کرد

صبح روز سه شنبه مدیر سازمان ورزش و جوانان دزفول تغییر کرد .البته این اداره نیز همچنان فرمانداری دزفول مدتها بود حکم سرپرست برای مسئولش زده بودند که امروز تکلیف این اداره مشخص شد و  کار به عهده "پرویز رنگرز " قرار گرفت. مهندس حمید کاشی مدت ۵ سال سکانداری این اداره را برعهده داشت.

* جشن کریم اهل البیت در پارک رعنا

ستاد مردمی فاطمیه شهرستان دزفول قرار است روز جمعه ساعت ۳۰/۲۱ بمناسبت میلاد با سعادت کریم اهل البیت امام حسن مجتبی(ع) مراسم جشنی در پارک رعنا برگزار نماید . لذا از همه همشهریان جهت این مراسم دعوت بعمل آمده است . البته انتظار است مسئولان فرهنگی شهرستان جهت میلاد امام حسن شهر به شکل زیبنده ای چراغانی نمایند.

* دزفول شهر آب ولی بدون آب نما

با توجه به وجود نعمت خدایی رود خانه دز در دزفول اما هنوز دزفول نتوانسته است از این نعمت خدایی به درستی استفاده نماید ، هنوز ساحل این رودخانه زیبا به شکل درست مهیا نشده است و نکته جالبتر اینکه دزفول هنوز آب نما های زیبا جهت زیبا سازی شهر ندارد. جالب است اغلب میادین آب نما دارند ، اما هیچ کدام آنها فعال نیست در مرکز شهر یعنی چهارراه شریعتی نیز مدتی است آب نما را خشک کرده اند و چهره ای زشت از این آب نما در دید مردم  شکل گرفته است.

* نمره شما به استاندار خوزستان چند است؟

دزفول مدت حدود ۱۹ ماه است که بدون فرماندار است ، سرپرست فعلی که از نیروهای زحمت کش و بدون ریای دزفول است شبانه روز در تلاش است اما استاندار تکلیف را روشن نمی نماید که اگر کسی را ندارد همین آقای احسانی را معرفی نماید تا هم تکلیف ایشان مشخص شود و هم تکلیف دزفول! الحمدالله آقای استاندار نیز گوشش به این حرفها نیز بدهکار نیست و همچنان اسب خود را می راند. دوستان ما پیشنهاد کردند که نام این ایشان بدلیل طولانی شدن انتخاب فرماندار دزفول در کتاب گینس ثبت شود ، حال نمره شما به ایشان چند می تواند باشد. البته انتظار است که نماینده  محترم دزفول نیز در مجلس بابت این تعلل از وزیر محترم کشور سئوالی بنماید بالاخره بد نیست

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *