خانه / اخبار / اخبار دزفول / درخواست هماهنگی بیشتر نهادهای فرهنگی

درخواست هماهنگی بیشتر نهادهای فرهنگی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی « مجد دز » صبح امروز فرماندهی سپاه و مسئولین حلقه های صالحین؛نمایندگان دبیر هیئت رزمندگان وعاشقان ثارالله؛هیئت اجرایی کانون جلسات قرائت قرآن و موسسه فرهنگی مهراب طی دیدار با با نماینده ولی فقیه شهرستان دزفول « حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی » به تشریح فعالیت ها و برنامه آینده که قرار است به صورت مشترک انجام شود پرداختند .

در این دیدار امام جمعه دزفول با تبریک روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت : امروز روز خوشحالی و سرور حضرت زهرا (ع) است و به همین واسطه روز خوشحالی پیامبر (ص) و خدای متعال نیز هست . چراکه اولین ثمره ولایت و نخستین سلاله رسول اکرم دیده به جهان گشوده است .

“رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان”  با اشاره فعالیت های صورت گرفته افزود:باید با جدیت و قاطعیت این کاری که انجام شده استمرار پیدا کند . و راه روشنی برای شروع فعالیت های فرهنگی در شهر است . این امر دست نیافتنی است مگر اینکه این فعالیت ها آسیب شناسی شود و این آسیب شناسی باید بوسیله نظرات خود شرکت کنندگان در این طرح باشد چراکه این افراد به طور ملموس با نواقص و نقاط قوت امر آشنا هستند

ایشان اضافه کردند : راه اندازی دبیرخانه برای این  تشکیلات ضروری است تا بدین وسیله فعالیت های تبلیغی و فرهنگی مهندسی شود.  و نقشه ی راهی تهیه شود که تمام اقدامات و هزینه ها و صرف وقت هائی که صورت گرفته به بلند ترین حدی که مسئولین و دست اندر کاران اجرای این طرح در نظر داشته اند برسند

« حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی » با اشاره به اینکه تمام دنیا علیه تفکر اسلامی است .تصریح کرد : امروز هجمه فرهنگی غیر قابل کنترلی در حال انجام است که تا آخرین نقطه و تا کوچکترین واحد جامعه ما که بزرگترین و مهمترین آن تفکر جوان ماست نیز پیشروی کرده است . باید با این امر به طور جدی مبارزه کرد.

“امام جمعه دزفول” با اشاره به موضوع که بعضی نهاد های فرهنگی به طور قلبی و جدی فعالیت نمی کنند گفت : باید تمام نهاد های فرهنگی جامعه به طور هماهنگ و همراه بیشترین فعالیت را داشته باشند و همانند جبه های نبرد حق علیه باطل که با بیشترین حد اخلاص و اقل امکانات کارهائی دور از تصور را به واقعیت تبدیل می کردند .

در ابتدا این نشست اقدامات صورت گرفته وثمرات و خروجی های دوره گذشته صراط۲و۳ و طرح محراب و … تشریح شد .

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *