خانه / اخبار / اخبار مسجد / از مسجد چه خبر . . .

از مسجد چه خبر . . .

-باهمت آقای داوود راسخی و همکاری و همدلی اعضای محترم جلسات مخصوصا جلسه نوجوانان و جوانان، فضای مسجد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نظافت و مرتب شد.

– همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جلسات قرآئت قرآن نیز ساعت های برگزاری جلسه را تغییر دادند.

به گزارش خبرگزاری سایت مسجد جلسه نونجوانان ونونهالان قبل از اذان مغرب و عشا و جلسه جوانان بعد از نماز ظهر وعصر برگزار خواهند شد.

-احیا شب ۱۷ و ۲۳ ماه مبارک رمضان همانند سال های گذشته برگزار خواهد شد. طبق اخبار رسید برنامه ریزی های این مراسم در حال انجام است.

همچنین درروز۲۱ ماه مبارک رمضان به مناسب شهادت امیرالمومنین و مولی الموحدین حضرت علی (ع) بعدازنماز ظهر و عصر به اقامه عزا خواهیم پرداخت. این مراسم باسخنرانی حضرت حجه الاسلام شیخ محمدصالحی انصاری و مداحی کربلایی امیر رئوفیان خواهد بود.

-مسئولین محترم جلسات در حال تدارک اردوی تابستانه جلسات خود هستند طبق اخبار رسیده جلسه نونهالان و نوجوانان به مشهد مقدس و جلسه جوانان احتمالا به اردوی شمال خواهند رفت.

-جلسه هیئت آمنای مسجد شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا با حضور اعضای محترم برگزار می شود. آقای حاج محمدرضاآزادی به عنوان مسئول پیگیری مسایل مالی توسط آقای حسن مشیری(مسئول هیئت آمنا)تعیین شد تا با پیگیری های خود طرح کمک همگانی به مسجدرا به سروسامان برسانند. براساس این طرح هرکدام ازاعضای مسجد ماهانه مبلغی را تعیین کرده تا هرماه به حساب مسجد واریز نمیاد این کمک ها صرفا جهت امورات فرهنگی شامل جلسات قرآئت قرآن وواحدرایانه و سایت می باشند. طبق تصویب شورا از این پس فقط آقای ناصر افخم(مسول جلسات)مسئول مستقیم کمک مالی به جلسات قرآئت قرآن می باشد و بسیج و آقای علی سعادت(پشتیبانی) کمک های خود را به آقای افخم تحویل بدهند.این کار با هدف یکسان سازی و یکجا سازی کانال ورودی کمک های مالی به جلسات می باشد.

همچنین دوستان نظرات خود را دررابطه با برنامه احیا شب۲۳ ماه مبارک رمضان به آقای خامسی ارائه دادند.

 

همچنین ببینید

آئین رونمایی از نرم افزار حسینی فدای حسین

آیین‌ رونمایی از نرم‌ افزار حسینی فدای حسین سومین پیر غلام اهل بیت کشوری و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *