خانه / اخبار / اخبار دزفول / امام جمعه دزفول در تیپ ۲۹۲زرهی

امام جمعه دزفول در تیپ ۲۹۲زرهی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی « مجد دز » به مناسبت ماه مبارک رمضان نماینده ولی فقیه در شهرستان دزفول « حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی » در تیپ ۲۹۲زرهی شهرستان دزفول به ایراد سخن پرداخت .

امام جمعه دزفول با بلند مرتبه شمردن مقام شهدا گفت : شهدا توانستند از فرصتی که خدای متعال برای آنها آماده کرده بود کمال استفاده را داشته باشند .

ایشان افزودند : ماه رمضان فرصتی بی نظیر و بی بدیل برای کسب آمرزش ، مغفرت ، لطف ، فضل و کرم خدای متعال است . تنها ماهی است که نامش در قرآن آمده و حاوی برکات و فضائل بسیار ویژه ای برای بندگان خداست ماهی که در روز اول آن درب های بهشت بر بندگان الهی گشوده و درب های جهنم بسته می شوند و تمام موقعیت ها برای بهره بردن هر چه بیشتر بندگان از این ماه شریف فراهم است .و خدای متعال در این ماه فرصتی قرار نداده که نتوان از آن کمال استفاده را کرد .

« حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی » اضافه نمود: در حدیثی از حضرت امیر المؤمنین (ع) آمده است : « علیکم بالاستغفار » بر شما باد طلب بخشش از خدای متعال چرا که این ماه پر خیر و برکت بهترین فرصت برای طلب آمرزش است . در حدیث دیگری از پیامبر اکرم (ص) آمده است : « لکل داء دواء و دواء الذنوب الاستغفار » برای هر دردی دارویی است و داروی گناهان طلب آمرزش است . امیر المؤمنین (ع) خطاب به کمیل می فرمایند : « ای کمیل سخن انسان از قلب انسان سرچشمه می گیرد ، پس نگاه کن که چه میخوری و چه می آشامی چراکه لقمه حرام و شبه ناک در قلب تو اثر خواهد کرد و وقتی بر قلب و جان انسان اثر گذاشت بر رفتار و کردار او نیز مؤثر خواهد بود .»

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول افزود : امام صادق در حدیثی می فرمایند : « بهشت پیچیده شده در سختی ها و مشکلات و دشواری هاست و جهنم پیچیده در شه

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *