خانه / اخبار / اخبار دزفول / جاده های غیر استاندارد بلای جان مردم خوزستان شده است

جاده های غیر استاندارد بلای جان مردم خوزستان شده است

” عباس پاپی زاده ” با اظهار تاسف از وقوع حادثه تصادف در محور دزفول – شوشتر که به مرگ یازده تن از هموطنان انجامید از کم کاری برخی مسوولان وزارت راه و شهرسازی در حق مردم استان خوزستان انتقاد کرد.
به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، وی بابیان اینکه محدوده شمال استان خوزستان از نظر جاده در بن بست قرار گرفته گفت: تنها راه ارتباطی شهرستانهای دزفول به شوشتر ، مسجد سلیمان ، لالی ، گتوند و اندیکا جاده کم عرض ، غیر استاندارد و خطرناکی است که به طور مکرر حوادث خونبار رانندگی در آن رخ می دهد.
پاپی زاده با انتقاد از بی اعتنایی وزارت راه و شهرسازی نسبت به ایمن سازی جاده دزفول- شوشتر افزود: جاده پاشنه زاگرس نیز همچنان در حد یک آرزو برای ساکنان شمال خوزستان باقی مانده و اقدامی برای آن نشده ضمن اینکه سایر طرح های راه سازی که همزمان با این جاده آغاز شده اکثرا اتمام یافته و به بهره برداری رسیده است.
وی بااشاره به حادثه مرگ دوازده تن در حادثه سقوط خودرو به کانال آبیاری کشاورزی در جاده دزفول – سنجر در تابستان امسال بیان داشت:تا زمانیکه نسبت به ایمن سازی جاده های ارتباطی این شهرستان از سوی وزات راه و شهرسازی اقدام نشود هر از چندی شاهد یک فاجعه انسانی در این جاده ها خواهیم بود.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ˈ معلوم نیست چه طرح ها و پروژه هایی در اولویت کاری وزارت راه و شهرسازی قرار داردˈ گفت:چرا جاده هایی که همیشه خطر یک فاجعه آنها را تهدید می کند در اولویت تخصیص بودجه و اعتبار این وزارتخانه نیست.
حادثه رانندگی در محور دزفول- شوشتر در صبح روز دوشنبه به مرگ یازده تن و مجروح شدن سیزده نفر انجامید.
جاده دزفول- شوشتر به طول ۵۰ کیلومتر با عرض کم و چاله های فراوان از جمله محورهای حادثه خیز شمال استان خوزستان است که به دلیل وجود معادن شن و ماسه و مزارع کشاورزی تردد خودرو های سنگین کمپرسی و وانت بار حامل کارگران مزارع در آن زیاد است.
عملیات تعریض و ایمن سازی بخشی از این جاده که از مدتی پیش آغاز شده به کندی پیش می رود.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *