خانه / اخبار / اخبار دزفول / جزئیات احداث “شهر تجاری مادر” دزفول تشریح شد / ایجاد یکهزار شغل مستقیم / زمان اتمام پروژه + عکس

جزئیات احداث “شهر تجاری مادر” دزفول تشریح شد / ایجاد یکهزار شغل مستقیم / زمان اتمام پروژه + عکس

به گزارش خبرنگار روناش ، مدیرعامل شرکت پویا سازه دورانتاش دزفول عصر دوشنبه طی نشستی خبری با اصحاب رسانه این شهرستان ، پس از تبریک سال نو و تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه (س) ، ضمن ارائه توضیحاتی درباره فعالیت های شرکت زیرمجموعه “مسکن سازان پویا” ، به تشریح جزئیات احداث “شهر تجاری مادر” در شهرستان دزفول پرداخت .

علی مربوطی گفت : شرکت ساختمانی مسکن سازان پویا در زمینه ساخت مسکن فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده ، که در این مدت ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی در قالب ۸۳ پروژه را در کارنامه خود داشته ، که البته برخی از این واحدها نیز هم اکنون در حال ساخت می باشند . ۶۰ درصد واحدها نیز تحویل مشتریان داده شده ، و یا در شُرُف تحویل می باشد .

البته شایان ذکر است که مبالغی که ممکن است پس از پایان کار از برخی مشتریان برخی واحدها اخذ گردد ، بابت اضافه بنایی با متراژ اندک است که بعضا بطور طبیعی پیش خواهد آمد .

وی در ادامه ، سخنان خود درباره شهر تجاری مادر را آغاز کرده و بیان داشت : ما زمینی به مساحت ۵۶۳۵ متر مربع با کاربری تجاری و با زیربنایی بالغ بر ۳۹۰۰۰ متر مربع در طرح تفصیلی شهری مجوز گرفته ، که محل این زمین تقاطع بلوار آفرینش و پیام آوران بوده ، که بترتیب شمال و جنوب ، و شرق و غرب دزفول را به همدیگر متصل می نماید .

جزئیات احداث “شهر تجاری مادر” دزفول تشریح شد / ایجاد یکهزار شغل مستقیم / زمان اتمام پروژه + عکس

مربوطی افزود : ما بعلت احساس فقر شدید به وجود همچین مجموعه ای تشویق شدیم تا این مجتمع تجاری – تفریحی را احداث نمائیم .

وی اظهار داشت : در این راستا کارهای کارشناسی فراوانی صورت گرفته و نیازها و کمبودها بررسی و ظرفیت ها نیز مورد توجه قرار گرفته است .

مدیرعامل شرکت پویا سازه دورانتاش تصریح کرد : این مجموعه با توجه به مطالعات و تحقیقات بعمل آمده ، بزرگترین و مدرنترین مرکز تجاری جنوب غرب کشور بوده که تمامی امکانات یک پروژه مدرن را دارا می باشد . در احداث این پروژه نیز از مشاوران قوی داخلی و خارجی نیز بکارگیری بعمل آمده است .

علی مربوطی خاطرنشان کرد : این مرکز با احتساب دو طبقه منفی ، دارای ۶ طبقه و ۳۴۳ واحد تجاری بوده که یکهزار شغل بصورت مستقیم ایجاد می نماید .

وی گفت : این مرکز شامل پارکینگ مسقف برای ۴۸۰ دستگاه خودرو ، انبار ، هایپر مارکت ، باشگاه ورزشی ویژه بانوان ، استخر – سونا و جکوزی ، شهر کودک ، رستوران سنتی ، فَست فود ، باغ بام ، سالن بولینگ و بیلیارد ، سینما ۵ بُعدی ، سالن نمایشگاه ، سالن برگزاری جلسات و همایش ها ، آب نمای موزیکال و بسیاری امکانات دیگر می باشد .

مربوطی در ادامه اظهار داشت که این پروژه بعلت دید کشوری که ما نسبت به موضوع داشته ایم ، جزء کم عیب ترین پروژه ها بوده ، که ضمن داشتن تمامی ظرفیت ها ، با احداثش یک تحول اقتصادی رخ خواهد داد .

جزئیات احداث “شهر تجاری مادر” دزفول تشریح شد / ایجاد یکهزار شغل مستقیم / زمان اتمام پروژه + عکس

مدیرعامل شرکت پویا سازه دورانتاش همچنین به بحث تبلیغات این مجتمع تجاری – تفریحی اشاره ، و گفت که نخست در سطح دزفول ، سپس شمال خوزستان و نهایتا نیز تبلیغات در سطح جنوب غرب کشور برای این مرکز انجام خواهد پذیرفت .

وی زمان احداث این پروژه ۲ فازی را نیز اینگونه بیان کرد : فاز اول این پروژه در اواخر سال جاری و انشاالله همزمان با ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) انجام ، و ۸ یا ۱۰ ماه پس از آن نیز فاز دوم و نهایی پروژه جهت بهره برداری کامل به اتمام خواهد رسید .

ورود به تارنمای شهر تجاری مادر

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *