خانه / اخبار / اخبار دزفول / حرکت کاروان کتاب به مناطق محروم در هفته کتاب + تصاویر

حرکت کاروان کتاب به مناطق محروم در هفته کتاب + تصاویر

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دزفول در سومین روز از هفته کتاب کاروان کتاب به چغامیش رفت. فروزان مهران پور گفت : به منظور ترویج فرهنگ مطالعه در مناطق محروم کاروان کتاب با همراهی کتابداران، پوررکنی معاونت فرمانداری، عصمت سرداری زاده مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری، تونس بخشدار، خسروی […]

به گزارش خبرنگار روناش ، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دزفول در سومین روز از هفته کتاب کاروان کتاب به چغامیش رفت.

فروزان مهران پور گفت : به منظور ترویج فرهنگ مطالعه در مناطق محروم کاروان کتاب با همراهی کتابداران، پوررکنی معاونت فرمانداری، عصمت سرداری زاده مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری، تونس بخشدار، خسروی شهردار چغامیش و اعضای شورای اسلامی ، غلامرضا نصرالله پور رئیس اداره آموزش و پرورش ، کلیه دانش آموزان همراه با والدین، مربیان مدرسه با شرکت و حضور در مدرسه ابتدایی پگاه چغامیش مراسمی برگزار گردید.

کاروان کتاب که متشکل از میز و صندلی و قفسه مطالعه مخصوص کودکان بود همراه با جوجه و خاله های قصه گو در بین دانش آموزان این مدرسه رفتند تا اوقاتی لذتبخش با کتاب را با هم تجربه کنند.

پس از قصه گویی توسط خانم مرادپور، کلیه مسئولین حاضر با کتابخوانی برای دانش آموزان خاطره ای شخصی از کتاب و کتابخوانی تعریف کردند. جوجه و خاله های قصه گو به کلیه دانش آموزان کتابهایی اهدا نمودند.

مهران پور رئیس اداره کتابخانه های عمومی در سخنانی راجع به اهمیت مطالعه و تاثیر آن در زندگی و تفکر دانش آموزان از انها خواست در طول روز زمانی را برای مطالعه در نشر گرفته و از آنجایی که مدرسه فوق الذکر فاقد کتابخانه بود از مدیر مدرسه خواست تا مکانی برای راه اندازی کتابخانه در نظر بگیرد تا تعداد قابل توجهی کتاب از سوی اداره کتابخانه های عمومی به آنها اهدا گردد . همچنین مهران پور با اشاره به اینکه اولین کتابخانه اهدایی توسط خانواده محترم کربلائی توکل رحیمی  در روستای بنوت بالا در حال راه اندازی می باشد، از مسئولین حاضر خواست تا با همکاری یکدیگر کتابخانه عمومی در آن منطقه ساخته شود.

در آخر به دلیل حضور اکثر مسئولین مردم به بیان مشکلات عدیده خود پرداختند.

از دیگر برنامه های کتابخانه های عمومی بازدید از کتابخانه ها و برپایی جلسه پیوند نسلها و قصه گویی  بوده اند.

DSC06225

DSC06268

DSC06282

DSC06284

DSC06285

DSC06320

DSC06314

DSC06296

DSC06200

DSC06208

DSC05631

DSC05633

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *