خانه / اخبار / اخبار دزفول / دعوای درختی مسئولان با هزینه از جیب مردم دزفول !!

دعوای درختی مسئولان با هزینه از جیب مردم دزفول !!

شهرداری دزفول قصد دارد تا جهت رفاه مردم جنوب دزفول بوستانی تحت عنوان”خانواده”در منطقه باغ فلاحت که در سابق باغی با صفا و تفریحی برای مردم دزفول بوده است ،احداث کند، اما در همین ابتدای کار با حاشیه همراه شد و تبدیل به زمینه ای برای هدر رفتن بیت المال گردید.

عملیات احداث بوستان خانواده در جنوب دزفول روز دوشنبه یازدهم فروردین ماه با کاشت نهال توسط شهرداری دزفول آغاز شد ، احداث این بوستان شهری با ریشه کن شدن نهال ها در ظرف یک روز متوقف گردید. در گزارشی که در شبکه خبری دزفول آمده است که،شهرداری اقدام به کاشت ۵۰۰ اصله درخت در زمین باغ فلاحت می کند که اعتراض اداره اوقاف را در پی دارد و سرانجام این باغ این می شود که این ۵۰۰ اصله درخت که با بودجه بیت المال کاشته می شود بلافاصله تخریب می شوند و هرچه زحمت احداث کشیده می شود به هدر می رود!!

دعوای درختی مسئولان با هزینه از جیب مردم دزفول !!

 اختلاف این دو دستگاه در حالی بوده است که مسئولان آنها با هم قبل از این کار، نشستی داشته اند ، اما این چه نشستی و چه توافقی بوده که سرانجامش به دعوا ختم شده است در نوع خودش جالب توجه است.

مسئولین اداره اوقاف می گوید: شهرداری بدون اخذ مجوز از این اداره اقدام به این کار می نماید،در نشستی که با حضور شهردار دزفول و رییس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان برگزار شد موضوع احداث پارک خانواده در محل باغ فلاحت مطرح شد.پس از توافق صورت گرفته مقرر شد پس از اخذ مجوز از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان ، شهرداری نسبت به احداث بوستان خانواده در این محل اقدام کند اما شهرداری دزفول پیش از اخذ این مجوز اقدام به کاشت ۵۰۰ اصله درخت در باغ فلاحت کرد که اعتراض اداره اوقاف را به دنبال داشت.

مسوول روابط عمومی شهرداری دزفول نیز گفت:در نشست مشترک شهردار و رییس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول توافقی در خصوص احداث بوستان خانواده در محل باغ فلاحت سابق صورت گرفت.ˈامیر قنبرزادهˈ افزود:از آنجا که در فصل درختکاری بسر می بردیم شهرداری دزفول به منظور استفاده بهینه از این فرصت ، اقدام به کاشت نهال در زمین باغ فلاحت به منظور سرسبزی محل نمود تا مقدمات احداث بوستان خانواده در این منطقه فراهم شود.

حال سئوال این است ،طبق گفته مسئولان اوقاف و شهرداری توافق اولیه بین مسئولین این دو ارگان صورت گرفته بوده است لذا دیگر نیاز بود که اینگونه با بیت المال برخورد شود؟!! حفظ بیت المال این قدر برای مسئولان بی ارزش شده است؟! اگر این اقدام توسط یک شخص صورت می گرفت کمتر ناراحتی داشت تا توسط یک ارگان دولتی! بی تدبیری تا کی باید در این شهر ادامه پیدا کند؟ چه کسی باید در این خصوص توبیخ شود؟!! اینهمه مسئولان عالی رتبه نظام بر کاشت نهال تاکید می نمایند و آن وقت در شهر ما به راحتی و سادگی ۵۰۰ اصله درخت تازه کاشته شده را در کمتر از یک روز تخریب و له می کنند!!! نباید مسئولان ذیربط به سادگی از هدر رفتن بودجه ای که متعلق به بیت المال است بگذرند.

وبلاگ پلاک دزفول

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *