خانه / اخبار / اخبار دزفول / شهرک ترافیک راهنمایی و رانندگی دزفول افتتاح شد

شهرک ترافیک راهنمایی و رانندگی دزفول افتتاح شد

شهرک ترافیک راهنمایی و رانندگی دزفول شنبه با حضور جمعی از مسوولان در ناحیه صنعتی شماره یک این شهر گشایش یافت.

به گزارش روناش ، فرمانده پلیس راهور دزفول در این آیین هدف از گشایش شهرک ترافیک را نهادینه کردن فرهنگ ترافیک عنوان کرد و گفت: دانش آموزان مدارس دزفول در طول هفته ناجا در چند نوبت به شهرک ترافیک می آیند و با علائم راهنمایی و رانندگی آشنا می شوند.

سرگرد تورج کرد علیوند در شهرک ترافیک دزفول در محل آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت طوفان افزود: دانش آموزان بوسیله خودروهای آموزشی از گذرگاه عابر پیاده، میدان، چراغ راهنمایی نصب شده در طول مسیر عبور کرده و ضمن توجه به علائم رانندگی به توصیه های پلیس راهور گوش می دهند.

سرهنگ پاسدار احمد چنداز فرمانده انتظامی شهرستان دزفول نیز بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: راه اندازی شهرک ترافیک دائمی با تجهیزات و امکانات کافی برای آموزش کودکان لازم است و مسوولان برای احداث این شهرک اقدام کنند.

مدیر شهرک ترافیک راهنمایی و رانندگی دزفول نیز در حاشیه این آیین به ارائه آموزش هایی چون فرهنگ ترافیک، تابلوها و علائم رانندگی و قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان در طول هفته ناجا اشاره کرد و گفت: در این هفته همیاران پلیس نمونه معرفی و به آنها جوایزی اهدا می شود.

ستوان یکم علی اسد اللهی افزود: مسابقات مرتبط با فرهنگ ترافیک و دیگر اقدامات مرتبط با راهنمایی و رانندگی در شهرک ترافیک دزفول برگزار می شود.

وی اظهار داشت: دانش آموزان ۴۰ مدرسه در طول هفته ناجا در شهرک ترافیک دزفول حضور یافته و با قوانین و علائم رانندگی آشنا می شوند.

دانش آموزان دبستان شهید راجی دزفول به عنوان نخستین گروه از شهرک ترافیک راهنمایی و رانندگی دزفول دیدن کردند.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح دزفول، نواختن زنگ مهر و دانش و نیروی انتظامی تقدیر از رانندگان و همیاران نمونه پلیس از دیگر برنامه های هفته ناجا در دزفول می باشند.

منبع : ایرنا

alt

alt

alt

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *