خانه / اخبار / اخبار دزفول / شهرک صنعتی فرآوری محصولات کشاورزی در دزفول

شهرک صنعتی فرآوری محصولات کشاورزی در دزفول

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)،نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در راستای ایجاد زیر ساخت لازم در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی ، شهرک صنعتی فرآوری محصولات کشاورزی در دزفول احداث می شود.
“عباس پاپی زاده ” گفت: در نشستی که با مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صورت گرفت، مجوز احداث شهرک فرآوری محصولات کشاورزی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دزفول اخذ شد.
وی با اشاره به اینکه زمین احداث این شهرک صنعتی در دزفول مشخص و آماده است گفت: با احداث و راه اندازی این شهرک صنعتی ، امکان فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی برای صادرات فراهم می شود.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارت بخش کشاورزی ناشی از فقدان صنعت فرآوری در دزفول گفت: نبود صنعت فرآوری کشاورزی ، ضرر و زیان فراوانی به بخش کشاورزی منطقه وارد کرده است.
پاپی زاده افزود: با راه اندازی این شهرک صنعتی و صنعایع تبدیلی ارزش افزوده تولیدات بخش کشاورزی افزایش خواهد یافت.
وی احداث شهرک صنعتی فرآوری محصولات کشاورزی را گامی مهم در توسعه شهرستان دزفول بویژه در بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این شهرک صنعتی،علاوه بر تامین نیاز استان خوزستان و کشور ، بخشی از فرآورده های کشاورزی منطقه نیز به خارج از کشور صادر می شود.
ایرنا

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *