خانه / اخبار / اخبار کشور / طرح سراسری حفظ موضوعی قرآن کریم

طرح سراسری حفظ موضوعی قرآن کریم

 

 

موسسه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون در راستای ترویج فرهنگ و معارف نورانی و اثربخش قرآن کریم، اقدام به برگزاری طرح ها و برنامه های مختلفی نموده است.

طرح حفظ موضوعی قرآن شامل مجموعه منتخبی از آیات قرآن کریم و ترجمه آن در موضوعات اعتقادی، فروع دین و اخلاقی است که امیدواریم با حفظ آن و به کاربردن دستور آن در زندگی، گامی در جهت تحقق و استمرار حیات طیبه برداریم.

حفظ موضوعی قرآن بر اساس کتاب حفظ موضوعی قرآن کریم نوشته حجت الاسلام و المسلمین استاد دکتر محمد حاج ابوالقاسم که شامل۳۰۰ موضوع از آیات اعتقادی، فروع دین و اخلاقی است، اجرا می شود که فایل پی دی اف آن را از این لینک و نسخه چاپی کتاب را از اینجامی توانید دریافت کنید.

ثبت نام و شرکت در این طرح و دریافت کتاب به صورت کاملاً رایگان است.

 

 

پس از ثبت نام، کارشناس مربوطه (از سوی پایگاه آموزش مجازی حفظ قرآن کریم)، با شما تماس گرفته و تحت نظر استاد به حفظ آیات الهی خواهید پرداخت.

داوطلبان جهت شرکت در این طرح کافیست کتاب حفظ موضوعی قرآن را مطالعه و حفظ نمایند. این طرح محدودیت سنی و زمانی ندارد یعنی هر کسی در هر زمانی (پیش از برگزاری آزمون در اواخر سال) می تواند در این طرح شرکت کند.

موسسه راسخون به شرکت کنندگانی که کتاب مذکور را حفظ کنند و در آزمون آن موفق شوند، به قید قرعه جوائزی از قبیل کمک هزینه های حج عمره مفرده، عتبات عالیات، مشهد مقدس، گوشی های هوشمند، قلم قرآنی و …. اهدا خواهد نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در طرح حفظ موضوعی قرآن، به لینک ذیل مراجعه نمائید:

http://www.rasekhoon.net/forum/thread/758329/page1/

 

همچنین ببینید

مقام معظم رهبری : برابری جنسی زن و مرد از جمله حرف‌ های کاملاً غلط غرب است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار صدها …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *