خانه / اخبار / اخبار دزفول / عامل فروش داروهای غیر مجاز اینترنتی در دزفول شناسایی و دستگیر شد

عامل فروش داروهای غیر مجاز اینترنتی در دزفول شناسایی و دستگیر شد

فرمانده ناجا دزفول به خبرنگار روناش گفت : در پی کسب اطلاع مبنی بر اینکه فردی با طراحی یک وبلاگ شخصی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش گسترده انواع دارو و محصولات غیر مجاز ، جنسی ، آرایشی و زیبایی در سطح شهرستان می نماید . موضوع سریعا در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت . با تحقیقات گسترده کاراگاههای پلیس سایبری دزفول ، به روش علمی و فنی هویت فرد کلاهبردار و عامل داروهای تقلبی و خطرناک شناسایی و اقدامات ویژه به منظور یافتن محل اختفای و دستگیری وی انجام شد .

سرهنگ پاسدار احمد چنداز افزود : در ادامه با هماهنگی مقام قضایی ماموران انتظامی با یافتن محل دقیق فعالیت های مجرمانه این فرد شیاد ، در عملیاتی ضربتی وارد مخفیگاه وی شده و ضمن دستگیری متهم “ع – ن” در بازرسی از محل فعالیتش مقادیر زیادی از انواع داروهای غیر مجاز و خطرناک که بدون مجوز قانونی و بهداشتی تهیه و با عناوینی فریبنده اقدام به فروش آنها مینمود کشف گردید .

وی در پایان خاطرنشان کرد : متهم دستگیر شده در اظهارات خویش اعتراف کرد با طراحی این وبلاگ فریبنده در فضای مجازی ، توانسته مقادیر زیادی از این داروها را به مشتریان که اغلب جوانان و نوجوانان کم سن و سال هستند ، به فروش برساند . در خاتمه متهم با تکمیل پرونده و مستندات قانونی روانه دادسرا گردید.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *