خانه / اخبار / اخبار دزفول / نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر

نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر

به منظور پیشگیری از معضلات اجتمایی ازجمله اعتیاد، جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان دزفول با حضور اعضای محترم به ریاست عبدالرضا احسانی نیا فرماندار محترم شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

عبدالرضا احسانی نیا فرماندار شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد اعضاءشورا گفت: اعتیاد بیماری شوم اجتماعی است که زندگی انسانها و خانواده ها را به مخاطره انداخته، و بی شک تاثیرات منفی وافری در جامعه خواهد داشت، وی ضمن برشمردن راههای ابتلا به اعتیاد در جامعه افزود که باید در جهت پیشگیری و ریشه کنی این پدیده خانمانسوز تمامی همــت خود را به خرج دهیم .

فرماندار اظهار نمود: بحث مواد مخدر یک بحث روز است. همه دستگاهها چه فرهنگی و چه غیر فرهنگی؛ ائمه محترم جماعات؛ هیات امناء مساجد؛ ادارات و مدیران محترم؛ معتمدین و متنفذین شهر و روستاها؛ اساتید دانشگاه؛ معلمین و آموزگارن مقاطع مختلف و…باید در زمینه مبارزه و پیشگیری این پدیده شوم مشارکت داشته و خانواده ها را هوشیار نمایند. متولیان هم لازم است برنامه های متنوع و با کیفیت داشته باشند. تنها درصورت تلاش توام بادلسوزی و برنامه ریزی درست و مناسب است که می توانیم جوانان عزیز را به جای گرایش به مواد مخدر؛ به سمت مراکز فرهنگی، مذهبی راهنمایی کنیم. ماباید بیشترین فعالیت را روی پیشگیری و کنترل متمرکز کنیم. درقضیه مواد مخدر قشر آینده ساز مملکت در معرض خطر و تهدید جدی قرار گرفته است.

وی گفتند: که هدف قاچاق مواد مخدر توسط استکبار تسلط بر جوامع و فرهنگهای مختلف میباشد و این جزو ابزار استعمار در جهان شمرده می شود که دشمنان ایران اسلامی هر بار از روشی جدید برای مبارزه با ایران اسلامی وارد شده اند و اکنون در مقابله با جنگ نرم دشمن و در برابر هجمه های فرهنگی باید همت همگانی و اراده عمومی وجود داشته باشد.

رییس شورای مبارزه با مواد مخدر دزفول افزود: در دزفول ما کمیسیونها خصوصا” آموزش و درمان را فعال نموده ایم. و ماهانه شورا یک جلسه دارد در این جلسات، اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر ضمن ارائه گزارش از عملکرد، پیشنهادات و نظرات خود را برای برنامه ریزی سال آینده  جهت تحقق اهداف کمیسیون بیان داشتند .

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *