خانه / اخبار / اخبار دزفول / نماینده دزفول خواستار رفع مشکلات بهداشتی

نماینده دزفول خواستار رفع مشکلات بهداشتی

 

alt

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع مشکلات بهداشتی در مناطق محروم و حاشیه‌نشین این شهرستان شد و گفت: در برخی از این مناطق حتی حداقل خدمات ارائه نمی‌شود.

 

به گزارش دزفول تایمز، مهندس"عباس پاپی‌زاده "در گفت وگوباخبرنگارمااظهار داشت: مشکلات بهداشتی در روستاها و شهرهای حاشیه‌ای دزفول بسیار زیاد است و باید برای رفع آنها برنامه‌ریزی جدی شود.
نماینده مردم دزفول در مجلس افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات اساسی دزفول، وضعیت بهداشت این شهرستان است و مسئولان باید در این باره کاری کنند و اقدامات خود را سرعت بخشند.
وی با بیان اینکه در شهرهای کوچک شهرستان دزفول امکانات بهداشتی به صورت حداقلی ارائه می‌شود، خاطر نشان کرد: در شهرهای کوچک و زیر ۲۵ هزار نفر در خوزستان مشکلات بهداشتی بسیار حاد است و باید برای رفع آن‌ها تلاش کرد و نباید توجه به شهرهای بزرگ مانع از توجه به نقاط محروم استان شود.
پاپی زاده تاکید کرد: شهرهای حومه دزفول بیش از ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارند ولی حتی یک مرکز درمانی برای این مناطق در نظر گرفته نشده است.
این نماینده مجلس نهم گفت: امروز یکی از اولویت‌های کاری با توجه به پتانسیل‌های عظیم کاری شهرستان دزفول و حومه، مباحث اقتصادی است که کشاورزان می‌توانند در این زمینه نقش پررنگی ایفا کنند.

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *