خانه / اخبار / اخبار دزفول / وزیر کشور در غرفه شهرداری دزفول

وزیر کشور در غرفه شهرداری دزفول

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، روز گذشته با حضور “مصطفی محمد نجار”، وزیر کشور سومین نمایشگاه دستاوردهای شهرداریهای کل کشور در مصلی بزرگ تهران رسما گشایش یافت.
در این نمایشگاه ۳۲۰ شهرداری و سازمان وابسته، حدود ۱۸۰ شرکت و موسسه بخش خصوصی تولیدکننده محصولات و ارائه دهنده خدمات حوزه مدیریت شهری، بخش های مرتبط با مدیریت شهری و روستائی هفت وزارتخانه و سازمان دولتی از جمله وزارت کشور، سازمان مدیریت بحران، وزارت راه و شهرسازی، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان انرژی های نو ایران حضور دارند.
شهرداری دزفول نیز با تجربه حضور در دو دوره گذشته این نمایشگاه به معرفی جاذبه ها، توانمندی ها و پروژه های مطالعاتی و در دست اقدام خود کارنامه نسبتا موفقی را در این نمایشگاه به برای بازدید ارائه نموده است.
وزیر کشور در بدو ورود به نمایشگاه با حضور چند دقیقه ای در غرفه شهرداری دزفول و ابراز خرسندی از عملکرد این شهرداری در چند سال اخیر، فعالیت گروه حاضر در نمایشگاه را برای معرفی پیشرفتها و فعالیتهای مختلف شهرداری دزفول ستود.
سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور از روز شنبه ۲۰ آبان تا سه شنبه ۲۳ آبان ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر در مصلای امام خمینی(ره) تهران، با هدف آشنا کردن شهروندان، نخبگان و مدیران اجرایی با اقدامات شهرداری‌ها، ارائه دستاوردها، ابتکارات و نوآوری‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، انتقال تجربیات میان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ارائه آخرین ماشین‌آلات و تجهیزات و خدمات بخش خصوصی و نیز معرفی پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، جهت بازدید عموم برپا می باشد.

 

alt

alt

alt

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *