خانه / شهدای مسجد / 45-شهيد حبيب وكيلي / وصیتنامه شهید حبیب وکیلی

وصیتنامه شهید حبیب وکیلی

بسمه تعالی

وصیتنامهبرادر شهید حبیب وکیلی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

رب اشرح لی صدری و یسرلی امری وحلل عقدهً من لسانی یفقهوا قولی . 

اعوذبالله من الشیطان الرجیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا" بل احیاء عند ربهم یرزقون

حمدوسپاسخدای منان راکه نصیبم کرد پوشیدن لباس رزم را وجنگیدن رابرای رضای او.

ازآنجا که بر ما وظیفه است که باید وصیت بنویسم این حقیر گنهکار عاصی چند خطی به عنوان وصیت با این زبان و قلم الکن خود بر ورق ترسیم [می]کنم.این حقیر گنهکار حبیب وکیلی شیعه اثنی عشری و معتقدم که ۱۲۴ هزار پیامبر از طرف خداوند برای هدایت انسانها فرستاده شده است و معتقدم که اولین آنها حضرت آدم(ع) و آخرین آنها خاتم النبین و سید المرسلین حضرت محمد(ص)می باشد و گواهی میدهم که بعد از پیامبر اسلام دوازده جانشین معصوم بر حق می باشد و آخرین آنها امام زمان حضرت  ولی عصر (عج) در غیاب بسر می برند و روزی ظهور خواهند کرد و جهان را سرتاسرعدل خواهند نمود و نائب ایشان حضرت امام خمینی روحی فداه می باشد.

 اما خطاب به شما ای مردم شهید پرور بدانید که این امام نعمت بزرگی است که نصیب ما شده است باید قدرش را بدانیم و بدانیم که اگر قدرش را ندانیم نا شکری و نا سپاسی کرده ایم و در این امر مسئولیم.

اماتو ای مادر عزیزم ای آنکه شب و روز برایم زحمت می کشیدی ای آنکه ، خودت را در دردسر می انداختی برای این حقیر مرا ببخش و شیرت را حلالم کن و دانسته باش که من خود این راه را آگاهانه انتخاب کرده ام و این آرزوی من بود و اما تو آرزو داشتی مرا در لباس دامادی ببینی و حال مطمئن باش که دامادی من الان است پس هرگزناراحت مباش وبرمزارم و برجسدم سرور شادی را سر ده و دانسته باش که در قیامت در مقابل زهـرای اطهر (س) روسپید خواهی بود. خـوشحال باش که درقیامت میهمان فاطمه زهرا(س) و دخترش زینب(س) می باشی پس چه جای ناراحتی دارد و صبور باش تا بدانجا برسی، انشاءالله ، و اما تو ای پدرم ای آنکه رنجها و مشقت هایم بر دوش تو بود ای آنکه از خود مایه گذاشتی تا مرا بدینجا رساندی، چگونه میتوانم دین خود را ادا  کنم  . ای پدری که من همیشه از تو راضی بودم و خود زحمتهایت را درک می کردم مرا ببخش و صبر کن بر رفتنم که خداوند صابران را دوست دارد . خلاصه ، ای مادر و پدر عزیزم من از شما خیلی راضی هستم اما این شمائید که باید این حقیر را ببخشید و صابر باشید . اما شما ای خواهران و برادرانم اگر برادر خوبی برای شما نبوده ام و نا رضایتی ، از من دیده اید مرا ببخشید و سعی کنید همیشه قرآن را در منزل ، بخوانید زیرا که روایت است منزلی که در آن قرآن خوانده شود رزق وروزی آن خانه زیاد می شود پس تا آنجا که می توانید قرآن بخوانید و سعی کنید با صوت آن را بخوانید و به پدر و مادرم قرآن را بیاموزید و در حضور آنها قرآن را با صوت بخوانید تا ایشان نیز فیضی ببرند وسعی کنید همیشه با هم باشید وبه یکدیگر احترام بگذارید و انشاءالله  فرزندان آینده تان را درس جوشش و خروش بیاموزید تا ان شاءالله افرادی جانباز برای اسلام باشند و سعی کنید نمازتان را به جماعت و اول وقت بخوانید و کوشا باشید که با افراد متدین و با نماز، رفت و آمد کنید و دیگران را به خدا نزدیک کنید و اما شما ای اقوام و خویشاوندان گرامی اگر شما را ناراحت کرده ام و اگر نارضایتی ازمن دیده اید مرا ببخشید و برایم دعا کنید و به خانواده ام تبریک و مبارک باد بگوئید که این امانت را دودستی تقدیم خداوند کرده اند اما شما ای برادران و ای دوستان عزیزم ای آنانکه مرا به خدا نزدیک کردید و ای آنانی که یاد شما برایم یاد خدا می باشد ای کسانی که حب شما فقط برای رضای خدا در دلم بود. ای دوستان با وفایم ، و ای برادران جلسه مسجد صاحب الزمان(عج) و ای کسانی که در زندگی مرا یاری می کردید مرا ببخشید و برایم قرآن و دعا بخوانید و هرگز شهداء و اسراء را از یاد مبرید زیرا که شهداء حق بزرگی بر گردن ما دارند دیگر مزاحم شما  نمی شوم فقط برایم دعا کنید که التماس دعا دارم و از اینجا به استادان گرامیم سلام گرم می رسانم. درآخرازشما مادر و پدرعزیزم تقاضا می کنم اگر به کسی طلب کار بودم طلبم را ادا کنید،  دیگر عرضی ندارم بجز  التماس دعا

بنده حقیر گنهکار عاصی، عبدالله: حبیب وکیلی

آبادان۲/۱۰/۶۵   سه شنبه ساعت ۱۰:۲۰ صبح

خدایاخدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

والسلام

۱۰۰ تومان به سبز قبا و ۳۰۰ تومان به جلسه مسجد صاحب الزمان(عج) بدهید و همچنین ۱۲ روز روزه قرض دارم که خواهشمند است ادا کنید. بقیه پولهایم را صرف خیرات کنید.

 

همچنین ببینید

دو رکعت عشق

                          نوجوان شهید حبیب وکیلی از بسیجیان مخلص دزفول یود. او در آخرین یادداشت خود …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *