خانه / شهدای مسجد / 30-شهيد عبدالمجيد صدف ساز / وصیتنامه شهید عبدالمجید صدف ساز

وصیتنامه شهید عبدالمجید صدف ساز

بسمه تعالی

وصیتنامهبرادر شهید عبدالمجید صدف ساز

 

اعوذبالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

والله یدعوا الی دار السلام و یهدی من یشاء الی صراط المستقیم

و خدا همه خلق را به سر منزل سعادت  و سلامت می خواند و هر که را می خواهد بلطف خاص براه مستقیم هدایت می کند .

برادران، خواهران، مادران، پدران، مسئولین، ملت ایران، جامعه مسلمان جهان وتو ای امید مستضعفان، ای رهرو راه حسین(ع) و ای نائب بحق امام زمان (عج)، تو ای خمینی کبیر.

این نوشته که وصیت نامه می خوانیم آخرین کلام من و عصاره  زندگیم و تقرب  اینجانب به خداوند می باشد . امیدوارم آنچه که می خواهم بنویسم قلم یارای نگارش آنها باشد که هر وصیتنامه ای از هر شهیدی اینچنین است و مسئولیت در قبال آن بسیار سنگین . انشاء الله بنگارم بعنوان وصیت آنچه که مورد رضای خداوند قادر متعال است مینویسم . ان شاءالله طبق آیه ای که در اول آ وردم . خداوند خواست و مشیت الهی بر این قرار گرفت که از ضلالتها و گمراهیها رهایی یابیم و بسوی نور رهنمون یابیم، براه راست هدایت گردیم و علاوه بر بیرون رفتن از راه غیرخدایی به مبارزه با رهروان آن بپردازیم.  یعنی کافر نباشیم و با کفار بستیزیم آنگونه که مورد رضای اوست . و درآن زمان که تشخیص راه از آن زمان که تشخیص راه از چاهچاه بسیار مشکل بود خداوند نعمتی بزرگ از نعمتهای بی کرانش را به مسلمین جهان عطا نمود تا هم مسلمین بهره مند گردند و هم اتمام حجتی باشد برای آنان که به راه ظلالت کشیده شده اند. بر این منوال بود که امام خمینی این عصاره رنجها و زحمتهای مؤمنین مبارزه اش را ضد فقر و ستم و زیر لوای پر برکت رحمت الهی و بارهبری امام زمان(عج) این آخرین میوه الهی در میان بندگان شروع کرد و دیدیم که چه شد و چه قیامتی برپا گردید و سرانجام نتیجه این قیام چه شد که نتیجه اش چیزی نبود جز برپایی حکومت جمهوری اسلامی در ایران.

البته در این میان دشمن ساکت و آرام نگرفت تا اینکه عده ای از علمای مبارز را شهید کرد در کردستان، خوزستان، و شمال کشور غائله ها به پا نمود ولی آن نتیجه ای که می بایست بگیرد نگرفت چرا که خداوند قاصم الجبارین پشتیبان این ملت شهید داده بود ولی باز این دشمن مکار آمریکا و دیگر جهانخواران آرام نگرفتند تا اینکه به بزرگترین حربه شان یعنی جنگ بر علیه حکومت جمهوری اسلامی دست زدند ولی باز هم موفق نخواهند شد و دلیل واضح آن حضور امام (عج) در جبهه و جنگ می باشد. ویگر دلیل پیروزیهای مکرر اسلام در جبهه های نبرد علیه کفر و پیروزی در عملیات سرنوشت ساز چند روز آینده است که ان شاءالله این پیروزی سر منشأی باشد برای ظهور امام عصر(ع) انشاءالله. که رضای خدا بر این منوال قرار گیرد و نتیجه جنگ آن شود که تمامی مستضعفین عالم خاهان آن هستند یعنی سرنگونی هر گونه ظلم و فساد و اگر چه به اندازه مثقال و ذره ای باشد ان شاءالله . از این نظر است که هم طبق وظیفه شرعی و اسلامی وپاسخگویی به ندای هل من ناصر حسین (ع) پا در این راه گذاردم و انتخاب نمودم آنچه که خدا می خواهد پس اگر خدا ما را خواسته و ما نیزلیاقتش را داشتیم  و به خیل با شکوه شهداء پیوستیم  انشاءالله. که ملت عزیز ایران  و جامعه شریف مسلمان جـهان از پـای نخواهـند نشست تا پـیروزی کـامل و ظهور امـام بـحق  شیعیان جـهان امام زمان حضرت مهدی (عج) ، و پس از آن حاکمیت حکومت مطلقه و جهانی و الـهی که همانا حکومت مهدی (عج) می باشد.

واما من،

 دوست میدارم (که فکر می کنم دوست داشتنی هایم خدائی باشد)، شما بازماندگان وظیفه شرعی خود را ادامه دهید و از این دو امانت پیامبر (ص) یعنی خاندان پر برکت امامت و قرآن این پر برکت ترین و پربارترین کتاب استفاده کنید. استفاده کنید وبهره برید آنچنان که مورد رضای اوست . در مرحله اول بشناسید ائمه طاهرین را، در مرحله بعد احادیث ودعاهای آنها را بخوانید و سر لوحه اعمال خدائی خود قرار دهید . در کنار این اعمال  و کارها و این دو مرحله هرگز از قرآن این شریفترین کتاب عالم جدا نشویدکه به ضلالت و گمراهی کشیده خواهید شد وهمچنین تنها به قرآن بچسبید که اگر از ولایت جدا شوید سرنوشت خوارج گرفتارخواهید شد و باز هم از راه حق و حقیقت بدرخواهید شد، که اینها لازمه وملزم یکدیگرند . و هرگز از هم جدا نخواهد شد.

ملت شریف ایران از روحانیت جدا نشوید. که سرانجام از ولایت به خداوند جدا خواهید شد. پشت ارگانهای انقلابی را داشته باشید و در کنار آنان به مسئولین کارهای اجرایی و ادارات یاری دهید. تا هر کس و هر کاری را که باعث کند شدن کارهای جامعه می شود از میان بردارند. در دعاهایتان از خداوند بخواهید امام این نعمت به حق الهی را حفاظت کند و از او پیروی کامل کرد . تنهایش نگذارید که در غیر این صورت خدا ما را نخواهد بخشید و ما را هلاک خواهد کرد. در دل کودکان و شیرخوارگانتان بذر عشق به امام و پاسداری از اسلام را بکارید.

همیشهآماده مرگ باشید چرا که آنی همیشه پیروز است که مرگ مانعی برایش نیست ، بلکه سکوی پرشی است بسوی عرش الهی باشد که ملت عزیز ایران همچنان همچنان که همینطور بوده اند بر این حالت باقی بمانند و شکر گذار باشند.

جوانانعزیز

 به خودتان بیشتر نظر کنید ، هر گونه فساد و هرذره فساد را  از درون خود بزدائید. پاک کنید خود را بوسیله عمل به دستورات بحق ائمه و قرآن ، عبادت و دعا وگریه عاشقانه و خالصانه را دراین میان ازیاد نبرید .گروهکها کاری از پیش نخواهند برد چه که هنوز کاری از پیش نبرده اند . ولی با این وضع همچنان که مواظب آنها هستید اکیداً می گوییم از آنها غافل نباشید . چرا که دشمن نخوابیده است بیدار است . شما هم نخوابید و هشیار باشید چرا که المؤمن الکیس الفطن ، مؤمن زیرک و باهوش است.

 ملاقات وسر زدن به خانواده های شهداء و دیدار مجروحین و معلولین و خانواده های اسرای جنگ و انقلاب را از یاد نبرید ،چرا که هر ملتی ارزشهای خاص خود و ایده را کنار گذارده است البته ارزشهای الهی را یک گام بلند به سوی هلاکت و نابودی برداشته است. و در مراسم عبادی و مراسم گرامیداشت حماسه شهادت شهیدان و مراسم بزرگداشت پیروزیهای امت مسلمان شرکت کنید . همیشه در صحنه باشید از روحانیت مبارز و در خط امام جدا نشوید . فکر نکنید که با تمام شدن جنگ مصائب تما م خواهد شد که پیروزی جنگ شروع مشکلات ، مصائب  و شهادتهاست . و اما شما ای خانواده گرامی و عزیز : که بسیار شما را رنج و زحمت دادم و بسیار ناراحتتان کردم امید وارم مرا ببخشید به سبب بد خلقی هایی که در خانه نمودم که البته شما مرا بخشیده اید. پدرم : بسیار سپاسگذارم نسبت به تو که حق پدری بر من داشتی و اانجام ندادم که امیدوارم مرا ببخشی که تمام پدران و فرزندان همدیگر را فراموش نکنند و از هم جدا نشوند. مادرم من به تو چه بگویم که باید از تو درس بگیرم چرا چون تو گفته ای که : ( برو از دل و جان راضیم) برو ترا سپردم به دست عل اکبر شیرم را حلالت کردم حالابه تو میگویم (شیرم را حلالت کردم) . که خوشحال شوی و مثل دیگر مادران نیایم بالای سرت این را بگویم در هر صورت مادرم مرا ببخش و صبور و استوار باش . خواهرانم : فرزندانتان را طبق موازین اسلام تربیت کنید و در این امر از برادرم کمک بخواهید و صابر و بردبار باشید و غم و اندوه به دل خود راه ندهید که شما باید تحمل داشته باشید که ان شاءالله فرزندان شما نیز جزء شهدای آینده باشند و جزء سربازان امام زمان(عج) . برادر بزرگم : بجاست که بگویم قسمتی از این درجاتی که شامل حال ما شده مدیون تو می باشم برادرم تو نیز سمیه ات و فرزندان آینده ات را خوب تربیت کن تا آنها جزء شهدا باشند.خواهر کوچکم: از قرآن ونماز جدا نشو در دعای کمیل و نمازجمعه شرکت کنو دعا کتن همه ما پیروز و سربلند انقلاب را صادر کنیم .

خانوادهعزیز و شریفم: مرا بی غسل و کفن بخاک بسپارید . اگر ممکن بود با بدن عطر آگین مرا بخاک بسپارید . اگر جزء شهدای اولیه بودم  در کنار دوست شهیدم محمد افخم بخاک بسپارید .  بعد از من خودتان اگر چه شده یک میهمانی ساده و بی آلایش ترتیب دهید تا دوستانم خجالت نکشند و رویشان باز شود و به شما سر بزنند یا لااقل از آنها بخواهید به شما سر بزنند . دوستانم را در ایذه باخبر کنید و به آنها ازقول من بگویید که تلاش و کوشش را از یاد نبرید . علم و ایمان را کسب کنید و از قومیت گرائی بیرون آئید . درتمام کارهایتان خدا را در نظر داشته باشید.  اقوام و فامیل در تمام کارها خدا را در نظر داشته باشیو از تفرقه بپرهیزید وبه اسلام حقیقی چنگ زنید . اما شما ای دوستان و برادران عزیزی که سالهای زیادی در کنارتان  بودم  عبادت و دعا و گریه و مطالعه را از یاد نبرید و تنها هدفتان  برای انجام اعمالتان خدا باشد پس از جلسات قرائت جدا نشوید . خودتان را بشناسیدو از روی برنامه خود را بسازید که فقط بر این منوال است که دشمن نفس ودشمن بیرونی را شکست خواهید داد.

همه تان را به خدا می سپارم  باشد که همه مان شهید شویم و شهید باشیم که در این صورت دیدار بعدی بهشت  انشاء الله . به امید پیروزی کامل اسلام بر قدرتهای ظالم و کفر پیشه جهانی و استقرار حکومت حقه اسلام به امامت ورهبری  امام زمان  (عج) . از خاندان  پیامبرو قرآن جدا نشوید، تقوا را سر لوحه ارزش گذاریهایتان گذاشته و در تمام  اعمالتان  رضای خداوند را در نظر داشته باشید که هر کس  قدمی بر خلاف رضای خداوند گذاشت امروز یا فردا در صورتی که به راه مستقیم هدایت نشود و استغفار نکند حتما" هلاک خواهد شد .              

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

همچنین ببینید

مصاحبه با مادر شهید صدف ساز

مجید خیلی بچه عاقل، سنگین و با نشاطی بود، اخلاقش، گفتارش، رفتارش، خیلی خوب بود. …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *