خانه / اخبار / اخبار دزفول / چهارمین نشست رزمندگان دزفول برگزار شد + یک تذکر (عکس)

چهارمین نشست رزمندگان دزفول برگزار شد + یک تذکر (عکس)

عصر روز پنجشنبه چهارمین نشست هیئت رزمندگان اسلام و عاشقان ثار الله دزفول در سال ۹۳ در سالن کتابخانه علامه مخبر دزفولی برگزار گردید.

این نشست با حضور سرار دکتر محمد رئوفی، تنی چند از رزمندگان دوران دفاع مقدس، شهر دار و اعضای شورای اسلامی دزفول برگزار شد.

چهارمین نشست رزمندگان دزفول برگزار شد + یک تذکر (عکس)

در ابتدای برنامه سردارغلامحسین کلولی به عنوان دبیر نشست ضمن خوش آمد گویی به حاضرین گفت: مقرر شده در این نشست ها از مسئولین شهر جهت ارائه گزارش عملکرد دعوت شود.

وی افزود: در این نشست ها با توجه به ظرفیت و تجربه بالای رزمندگان در عرصه های مختلف پیشنهاداتی در زمینه های مختلف ارائه می شود که مسئولین نیز می توانند جهت پیشرفت امور از آنها بهره مند شوند.

در ادامه برنامه آقای حمید آستی رئیس شورای اسلامی دزفول اساس کار غالب اعضای شورای اسلامی را رضای خداوند برشمرد و در بیان عملکرد شورا گفت: اولین اقدام ما اضافه شدن کمیسیون کشاورزی به کمیسیون های شورا بود که بدلیل کشاورزی بودن منطقه تأسیس شد.وی همچنین ثبت املاک شهرداری(برای اولین بار)، تأسیس معاونت فرهنگی،پی گیری برای ایجاد شهرک مشاغل مزاحم با مساحت حدود ۸۰ هکتار، روشنایی معابر، آسفالت خیابانها، برنامه ریزی جهت واگذاری برخی پروژه ها سنگین به بخش خصوصی را از اهم برنامه های شورای اسلامی دوره چهارم برشمرد.

حمید آستی عدالت محوری را یکی از اهداف شورای اسلامی معرفی کرد و اظهار کرد: سعی شده به تمام مناطق مختلف شهر رسیدگی شود. و به همان نسبت که به مرکز شهر توجه می شود باید به مناطق محروم و حاشیه ای نیز رسیدگی کرد.

وی همچنین وجود مهندس کرمی نژاد در شهرداری دزفول را یکی از کمک های خداوند دانست و افزود: مهندس کرمی نژاد با یک دید بلند و توانایی ویژه و با داشتن سی و اندی سال تجربه وارد عرصه شد که در آینده ثمرات آن را خواهیم دید.

در ادامه نیزمهندس محمد رضا کرمی نژاد ضمن ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد شهرداری دزفول از احداث پل کابلی به عنوان  جایگزینی برای  پل قدیم خبر داد و از تبلیغات منفی که طی روزهای اخیر علیه این اقدام  صورت گرفته انتقاد کرد.

وی همچنین اظهار کرد: پس از مسدود شدن پل قدیم، منطقه از حیز انتفاع افتاد و رکود ایجاد شده در قیمت منازل باعث انتقاد اهالی به شهرداری گردید.

مهندس کرمی نژاد افزود: بدلیل اینکه امکان استفاده مجدد از پل قدیم وجود ندارد پل ششم دزفول به صورت مدرن و کابلی جنب پل شناور احداث خواهد شد.

شهردار دزفول دلیل مخالفان را تحت شعاع قرار گرفتن پل قدیم و بدنبال آن خلل در ثبت جهانی ان اعلام کرد و در پاسخ به آنها انجام هماهنگی های لازم با میراث فرهنگی استان و کشور را یاد آور شد و گفت: ما گام به گام با میراث فرهنگی حرکت کرده ایم.

وی همچنین اظهار کرد: به پیشنهاد مسئولین میراث فرهنگی کشور، یکی ازمشاورن خبره  میراث فرهنگی که آگاه به کلیه ضوابط و مقررات می باشد برای انجام طرح مطالعاتی استفاده شده است. و در حال حاضر مطالعات در نیمه راه است.

کرمی نژاد یکی دیگر از اهداف احداث پل کابلی را جایگزینی ان برای پل جدید در سالهای آینده عنوان کرد. و اطمینان داد: در این پروژه کلیه ضوابط میراث فرهنگی لحاظ خواهد شد و به یاری خداوند پلی احداث می شود که کلیه مشکلات منطقه را برطرف کند.

منبع : وبسایت سیاسیون

=====================

پلاک: ضمن تشکر از برگزار کننده این  گردهمایی ، جمع شدن رزمندگان و همفکری و استفاده از توانمندی نیروهای متخصص و متعهد رزمنده کار بسیار مثبت و یقیناًبابرکتی است . این خلاءسالها در دزفول احساس می شد که چرا رزمندگان دزفول باید سالی یکبار مراسم داشته باشند و آنه هم چرا فقط در ایام نوروز .حال که این حرکت آغاز شده است نیاز است با جدیت و با قدرت بیشتر و دعوت عمومی صورت گیرد که یقیناً نیز استقبال خواهد شد.

 نکته مهم دیگر اینکه رزمندگان علاوه بر جویاشدن  از احوال همدیگر، نسبت به تحولات شهر آگاه می شوند ،اما در خصوص این جلسه با مشاهده تصاویر، این سئوال پیش می آید که چرا این قدر جمعیت رزمندگان کم است؟مگر طبق بنر نصب شده درجایگاه، این گردهمایی مخصوص رزمندگان نیست پس چرا این تعداد؟! یا اطلاع رسانی احتمالاً ضعیف است و یا اینکه دعوت از رزمندگان برای حضور در این نشستها از مراحل گزینشی سختی صورت می گیرد!  

انتظار می رود جمعیت دوستان رزمنده بیشتر از اینها باشد که یقیناً نیز همینطور است. امیدواریم مسئولان امر در این خصوص تدابیر بهتری بیندیشند تا شاهد حضور پررنگ تر رزمندگان دزفول باشیم .

خدمت سروران عزیز باید عرض کرد بعد از برگزاری “چهار ” گردهمایی نباید جمعیت مانند جلسه اول باشد! دوستان دایره را تنگ نکنیم!

چهارمین نشست رزمندگان دزفول برگزار شد + یک تذکر (عکس)

چهارمین نشست رزمندگان دزفول برگزار شد + یک تذکر (عکس)

همچنین ببینید

پرچم مطهرحرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) درسبزقبا برافراشته شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) که به دزفول منتقل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *