خانه / جلسه جوانان / 1370 / ۱۳۷۰-گزارش جلسه سرگروه ها-شماره ۲

۱۳۷۰-گزارش جلسه سرگروه ها-شماره ۲

دوشنبه: ۲۱/۵/۷۰

شروع: ۴ بعد از ظهر

پایان  7:00

حاضران:

افخم –مشیری –امانی –نوری –کلانتر –حبشی –سفید زاده –کاروان مسجدی –پوریانی –روشندل –عیسی ذرتی

 

غایب:

فائزی نیا

 

 

شرح جلسه:

 آقای افخم در ابتدا به مسئله تجدیدی بچه ها اشاره کرد و خواستند این مسئله با توجه به کمی وقت باید خیلی جدی پیگیری شود.

سپس  به اردو اشاره کردند و گفتند که شخصاً از تمامی اردو و کارهای آن رضایت کامل دارم و خیلی خوشحال هستم که بخوبی این اردو به پایان رسید.

و ادامه دادند که اگر به برخی مسائل جزیی در اردو بی توجهی می شد، دچار مشکل می شدیم و لی خوشبختانه این مسائل در اردو اتفاق نیافتاد . باید هر چیز طبق قاعده باشد چرا که هر چیز از قاعده اش خارج شد نه تنها سودی ندارد بلکه ضرر هم دارد و همچنین اشاره کرد که بعضی از بچه ها در اردو کارهایی اشتباه می کردند و مقید به سرگروه خود نبودند و یا اینکه بعضی از بچه ها با هم برخورد داشتند که حتی در بعضی از این برخوردها بزرگترها بی تقصیر نبودند.

پوریانی: انتقادی که دارم این است که چرا برخی از سرگروه ها از همان اول اردو تا اخر اردو با سرگروه های دیگر اصلاً همکاری نداشت و حرف شنوی از کسی نمی کرد.

امانی: انتقادی که دارم نسبت به سرگروه هاست چرا که گروه خود را داشتند و نیز مخالفم با آمدن افرادی که درگروهی عضو نبودند چرا که مقید به هیچ کس نبودند و  بایستی در اردو سرگروه ها با هم جلسه هماهنگی داشته باشند و مسائل را به هم تذکر دهند.

کاروان مسجدی: این اردو مشکلی بود بر سر تمامی مشکل هایی که هنوز مسجد دارد . اردو باید باعث شود  که عشق و علاقه بین بچه ها زیادتر شود در حالی که چنین نبود.

والسلام 

 

همچنین ببینید

۱۳۷۰-اسامی اعضای شرکت کننده در اردوی مشهد

    اسامی برادرانی که در اردوی مشهد مقدس که در تاریخ ۳/۵/۷۰ الی ۹/۵/۷۰ …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *