خانه / جلسه جوانان / 1370 / ۱۳۷۰-گزارش جلسه سرگروه ها

۱۳۷۰-گزارش جلسه سرگروه ها

جمعه ۴/ ۱۱/۷۰   شروع ۸:۵۰ 

جلسه سرگروه ها با حضور آقایان: ناصر افخم –احمد معینی نژاد –گلرخ –امیر انجام –مسعود نوری زاده –حسین مسعد –مورد گر و حمید نعمت پور در منزل آقای مسعد برگزار شد.

غائب: محمود امانی –امیر ابیض نژاد –علیرضا هدایتی

شرح جلسه:

ابتدا گزارش فعالیتهای هفته گذشته گروه ها

نعمت پور: جلسه گروهی را برگزار کردیم و آقای ابیض نژاد پیرامون امر به معروف و نهی از منکر صحبت کرد و بعد پیرامون اردویی که با هماهنگی گروه حزب الله داشتیم صحبت شد.

مورد گر: جلسه گروهی را برگزار کردیم و مقداری پیرامون مطالعه توسط آقای افخم در جلسه صحبت شد و برنامه شعار هفته گروه  100 صلوات در هفته –کم کردن شوخی –قرائت قرآن بعد از نماز صبحتعیین شد.

نوری زاده: جلسه گروهی را برگزار کردیم و پیرامون چند مطلب(درس –مطالعه –پرسش و پاسخ) صحبت شد و برنامه ها: قرآن خواندن –مطالعه –100 صلوات در روز –رفتن به سبزقبا.

انجام: جلسه گروهی را برگزار کردیم و برنامه داده نشد و قرار بود این جلسه از بعضی از بچه ها امتحان درسی گرفته شود.

مسعد: جلسه گروهی را برگزار کردیم و مقداری پیرامون اردوی گروه و برنامه ها: لغت انگلیسی به فارسی و برعکس بایستی معنی کنند مطالعه پیرامون علم اسماء –قرآن خواندن(۵ آیه با معنی)

گلرخ: جلسه گروهی را برگزار کردیم و در این جلسه آقای رضوانی نیا مطالب مفیدی را بازگو کردند.

افخم: موضوعی که میخواهم بگویم در رابطه با گردش های گروهی است باید سعی شود برای رفتن به گردش نهایت برنامه ریزی انجام شود و بطور کلی برای هر کاری باید برنامه ریزی صحیح و کاملی داشته باشیم خصوصاً در رابطه با اردو رفتن. و باید دقت شود که از این نوع برنامه ها استفاده کنیم. خصوصاً در رفتن اردو باید برنامه ریزی داشته باشیم مخصوصاً مسئله تدارکات که بچه ها روی این مسئله بسیار حساس هستند. موضوع دیگر اینکه مواظب باشید که چرا افرادی از گروه های خود چند شب غایب هستند و کسانی که چند شب در جلسه غایب هستند به من حتماً اطلاع دهید تا من دنبال موضوع را بگیریم تا خدای نکرده فکر نکند کسی دیگر به فکر آنها نیست.

بعد پیرامون مسابقات ورزشی دهه فجر صحبت شد و قرار شد مسابقات در سه رشته فوتبال –والیبال –و پینگ پنگ برگزار شود. و هر نفر حق شرکت در دو رشته را دارد و برای شرکت در هر رشته باید مبلغ ۲۰ تومان بپردازد.

والسلام. پایان ۹:۵۰

همچنین ببینید

۱۳۷۰-اسامی اعضای شرکت کننده در اردوی مشهد

    اسامی برادرانی که در اردوی مشهد مقدس که در تاریخ ۳/۵/۷۰ الی ۹/۵/۷۰ …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *