خانه / جلسه جوانان / 1372 / ۱۳۷۲-گزارش جلسه سرگروه ها

۱۳۷۲-گزارش جلسه سرگروه ها

حاضرین آقایان: ناصر افخم – محمد رضا آزادی –امیرانجام –حمید رضا حاتمی نسب –علیرضا هدایتی راد –و آقای صادق حبشی به صورت مهمان

غائبین: سید عزیز علوی –احمد معینی نژاد

 

بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، آقای افخم(مسئول جلسه) در مورد فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم بهره مندی از این ماه مبارک توضیحاتی ارائه دادند و ادامه دادند که ۲ دسته از بچه ها  در جلسه هستند که عامل افراط و تفریط در جلسه هستند یکی کسانی که خیلی شوخی می کنند و یکی کسانی که خیلی کم رو و خجالتی هستند. این ۲ گروه باید به حد اعتدال و تساوی برسند و این مستلزم تلاش و هماهنگی تمامی اعضای گروه است.

موضوع دیگری که آقای افخم به آن اشاره کردند این بود که سرگروه ها تلاش کنند تا مجموعه اطلاعات علمی و دینی بچه های جلسه  افزایش یافته و از  شیوه های مختلف در جهت  بالا بردن اطلاعات عمومی اعضای گروه ها استفاده کنند، چون در صورت بالا آمدن اطلاعات عمومی بچه ها خیلی از معضلات جلسه رفع می شود.

آقای حاتمی پیشنهاد دادند که اگر با نوارهای دکتر سنگری شروع کنیم بهتر است زیرا برخی از افراد حوصله خواندن کتاب ندارند با این نوارها می توان آنها را به حد مطلوب رساند و سپس با کتاب خواندن سطح معلومات آنرا بالا برد.

والسلام 

نویسنده:علیرضا هدایتی راد

 30/11/72

                20:10  الی ۲۰:۵۰

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *