خانه / جلسه جوانان / 1383 / ۱۳۸۳-نظرات، پیشنهادات، انتقادات درمورد اردو تابستانی مشهد

۱۳۸۳-نظرات، پیشنهادات، انتقادات درمورد اردو تابستانی مشهد

نظرات، پیشنهادات، انتقادات درمورد اردو تابستانی مشهد ۱۳۸۳

نظر من درباره اردو زیارتی مشهد مقدس که در آخر شهریورماه که حدود ۸ روز بود می گویم. من از همه چیز این اردو رضایت کامل دارم و هیچ گله و شکایتی ندارم اما از ماشین این اردو یک گله کوچک دارم چون از جمکران و شمال ما را انداخت. اما در این اردو زیارتی که به مشهد مقدس داشتیم تجربه های بسیاری کسب کردم حتی در این اردو بیستر بچه هایی را که آشنایی کامل به او نداشتم آنها را خوب شناختم و در این اردو کمال تشکر و قدردانی را از برادران بزرگسال که همه امکانات را برای ما فراهم کردن بسیار متشکرم.

* * * * * * *

من درمورد این اردو انتقاد خاصی ندارم فقط در بین راه بی نظمی هایی درمورد انجام برنامه های  از قبل تعیین شده انجام گرفت که آن هم تقصیر مسئولین بود و اشکالی بود که در اتوبوس وجود داشت ولی یک قسمت بسیار عالی بود آن قسمت کارهای فرهنگی بود که نسبت به اردوهای قبل که رفته بودم پیشرفت بسیار چشمگیری داشت که آن هم جای تشکر از مسئول واحد فرهنگی دارد. و به طور کل من از این اردو راضی هستم.

* * * * * * *

 نظر من در مورد اردو زیارتی مشهد بد نیست. چون شاید اولین اردو بود که ۹ روز با بچه های مسجد به بیرون می روم آن هم مشهد مقدس . ولی در کل اردو خیلی خوب نبود چون برنامه ریزی اصلاً نشده بود ما سه روز در مشهد بودیم یک جای دیدنی ما را نبردند فقط ما هم می توانستیم به حرم برویم و بازار ماشین آن هم اصلاً خوب نبود هم راننده آن هم ماشین آن ولی واحد فرهنگی آن نسبت به اردوهای دیگر خیلی بهتر بود ولی در کل برای من که اردوی اولم بود که به مشهد می روم خوب بود. وقتی که ماشین ما را به دریا نبرد مسئولین بدون هیچ اعتراضی از او گذشتند ولی از مسئولین مخصوصاً آقای خامسی کمال تشکر را دارم.

  * * * * * * *

                                                                                                                                         1 –چرا افرادی در اردو آمدند که تا به حال جلسه نیامده بودند و بعد از اردو هم نیامدند؟      2 –چرا رفتن به نیشابور که قرار بود روز سوم باشد نرفتیم؟                                   

* * * * * * *

 اردوی امسال از نظر صمیمیت که یکی از اهداف مهم اردوست، بسیار عالی بود بطوریکه بچه هایی که در جلسه از نظر سنی اختلاف داشتند براحتی با هم ارتباط برقرار می کردند.              از نظر فرهنگی هم خوب بود ولی متأسفانه هنوز بعضی مسئولین معنی برنامه های فرهنگی را با بعضی تبلیغات اشتباه گرفته اند و برنامه های بصورت کلیشه ای بود.                             از نظر تدارکات خوب بود با توجه به فشار هایی که از طرف مسئولین اردو به تدارکات آمد. * * * * * * *

 من اولین سالم بود که با مسجد به اردو آمدم ولی بهترین اردویی بود که تا به حال رفته بودم اردو از همه نظر خوب بود هم از نظر نماز و هم از نظرزیارت خوب بود به هر حال اردوی خوبی بود.اردو نسبت به زمانی که مسئولین برای تدارک آن داشتند خیلی خوب بود نسبت به ایده آل هایی که مسئولین داشتند، اردوی خوبی بود. مسئولین کارهای خود را به نحو احسن اجرا کردند. واحد فرهنگی کار خود را خوب انجام داد. بچه های تدارکات واقعاً زحمت کشیدند آقای معینی اصلاً بیرون نرفتند تا بچه ها به موقع غذا بخورند.

    * * * * * * *

با تشکر از مسئولین اردو و از بچه های زحمتکش تدارکات این اردو خیلی عالی بوده و از راننده اتوبوس نه تنها من بلکه همه بچه ها راضی نبوده زیرا که الان مسئولین اردو می گویند که برنامه ریزی به هم خورده و اردو خیلی خوب بوده و ما می توانستیم زیارت بسیار عالی انجام دهیم و هدف زیارت است نه سیاحت با تشکر از مسئولین اردو۱۶/۷/۸۳

* * * * * * *

اردو با تمام مشکلاتی که داشت و در اوج مشکلات برگزار شد به نظر من اگر هم مشکلی بود نمی توان از آن انتقاد کرد . اردو خیلی خوب بود با تشکر زیاد از تمام مسئولین.

* * * * * * *

                                                       

همچنین ببینید

۱۳۸۳-طرح تغییرات گروه های جلسه جوانان

 تغییر اعضای گروه های جلسه با توجه به نیاز  گروه ها به تنوع و همچنین …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *