خانه / جلسه جوانان / 1383 / ۱۳۸۳-طرح تغییرات گروه های جلسه جوانان

۱۳۸۳-طرح تغییرات گروه های جلسه جوانان

 تغییر اعضای گروه های جلسه با توجه به نیاز  گروه ها به تنوع و همچنین ساماندهی مجدد آنها، به طور متوسط هر ساله در جلسه لازم است ولی در جلسه جوانان با توجه به رشد عقلی و انس و الفت بین اعضای گروه ها، این سازماندهی مجدد را همیشه با مشکلاتی مواجه می کرده است . بطوری که گهگاهی اقدام مسئول جلسه به تغییر گروهها، بدون هماهنگی با اعضا و همچنین عدم شناخت و علاقه فرد به گروه و سرگروه جدید ، باعث ریزش برخی از اعضای جلسه و حتی برخی از سرگروه های جلسه شده است.

طرح پیشنهادی زیر که اولین بار سال ۱۳۷۶ در جلسه جوانان اجرا شد یکی از موفق ترین شیوه های تغییر گروه های جلسه جوانان است که هم خواسته های اعضای جلسه را در جهت انتخاب گروه و سرگروه مورد علاقه خود تامین می کند و هم اختیار لازم را به مسئول جلسه و سرگروه برای انتخاب مناسب اعضای گروه  را فراهم می کند.

در این شیوه به هر یک از اعضای فعال جلسه  برگه تعیین اولویت گروه ، تحویل داده می شد و  فرد، گروه های مورد علاقه خود را  به ترتیب اولویت اول تا سوم بر اساس جدول پیشنهادی سرگروه ها در آن درج کرده و کاغذ را به مسئول مربوطه تحویل می داد .

سپس  مسئول جلسه گروه ها اولیه را بر اساس اولویت اول انتخابی افراد جلسه تشکیل می داد و بعد از آن در صورت نیاز به جابجایی یک فرد در یک گروه ، تنها فرد مورد نظر را به گروهی که اولویت دوم یا سومش بود انتقال می دادند.

در زیر اطلاعیه مرتبط با طرح تغییر گروه های جلسه و جدول سرگروه ها در  سال ۱۳۸۳ آمده است.

 

گروه جند ا. . .

گروه بقیه ا. . .

گروه ثارا. . .

گروه روح ا. . .

گروه حزب ا. . .

جلیل نوری

احمد انصاری

سیدنصراله وسمه گر

علیرضا نیکونژاد

محمد شهبازنیا

محسن سیاهی

عظیم سلیمانی

محمد افروزیان

حسن حاجی غلامرضا

حمید انجیری

 

تذکرات  :

 

۱- از این تاریخ تمامی گروه های سابق جلسه منحل بوده و تمامی اعضای جلسه می بایست برگ اولویت را از سرگروه سابق یا مسئول جلسه دریافت کرده و ضمن تکمیل آن گروه های آینده خود را انتخاب کنند.

۲- تاریخ اجرای تغییرات در گروه ها از روز ۱ شنبه تا ۳ شنبه (۲۴ الی ۲۶/۳/۸۳) می باشد و این تاریخ تمدید نمیشود. تمامی اعضای جلسه موظف به شرکت در این طرح می باشند.

۳-برگ اولویت ، شامل سه اولویت است که هر یک از اعضای جلسه،گروه های مورد نظر خود را بر اساس علاقه  و بترتیب از اولویت اول تا سوم می نویسد.

۴-گروه آینده اعضا جلسه بر اساس اولویت های اول تا سوم انتخابی شخص و مطابق نظر مسئول جلسه انتخاب می شود.

 

مسئول جلسه جوانان

همچنین ببینید

۱۳۸۳-برگزاری طرح اسوه در جلسه

  به منظور آشنایی نسل جوان با احکام و مسائل مرتبط با آن طرحی با …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معادله را حل کنید *